Terug van vakantie ?
Dan zijn we wel heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Vooral dan uiteraard wat betreft de naturistische mogelijkheden: stranden, leuke plaatsen, hotels, campings… kortom jullie praktische ervaringen van het bezochte land, regio, accomodatie enz… WORLDWIDE
Geef een objectieve beoordeling, nuttige tips voor anderen, op- of aanmerkingen, goede en (of) slechte ervaringen enz…
Alvast in naam van iedereen: bedankt !
**Tip **
voor wie op reis is in de regio Languedoc-Roussillon:
1/ naaktstrand & -duinen van Torreilles
2/ naaktstrand & -duinen “Le Boqual du Tech” (nabij Canet en St. Cyprien.
Wij zijn dit jaar naar Lesbos op vakantie geweest en dat is reuze meegevallen.Eerst op internet opzoek wat daar allemaal te beleven is maar met de temperaturen dit jaar was het een rustigaan vakantie.Dan maar opzoek naar een plaatsje onder de zon(schaduuw).Na twee dagen hadden we een goed plaatsje maar op een naaktstrand.Dit was voor mijn vrouw de eerste maal en zonder protest werd er door ons ok direkt naakt van de zon genoten.Het naaktstrand van etfalou is eenvoudig te vinden maar is zeker niet te veel toeristis gemaakt.Er is geen enkele drank of eten te krijgen,dit moet je zelf meebrengen.Het enige nadeel dat er is is dat nogal wat nieuwschierige op wandel gaan op dit strand opzoek naar blote mensen en zich dan snel uit de voeten maken.Niet dat ik daar hinder van heb maar toch zag je aan sommige mensen dat ze dit toch liever niet hadden.Toch heb ik genoten van het naakt zonnen en zwemmen die 14 dagen samen met mijn vrouw.