Waarnaartoe In Zuid-frankrijk

We weten nog niet waar we naartoe moeten in Zuid-Frankrijk. 4 personen (1 kind van 2.5 en 1 kind van 4.5 jaar) in augustus 2004. We willen waarschijnlijk naar languedoc of de provence. De cote dázur het liefst maar deze streek schijnt nogal prijzig te zijn. Ook hebben we al boeken liggen voor huisjes/villa’s maar het zijn vaak campings en wij zitten het liefst in een huisje / villa met een zwembad en zeeeeer dicht bij zee. Ook de omgeving moet een beetje mooi zijn. Ik heb wel iets gehoord van cap dágde.
Heeft er iemand suggestie’s en info over plaatsen/campings/huisjes/villa’s?

Wellicht kunt u het volgende proberen;

Veel succes en heb geduld bij het zoeken…

Vriendelijke groet,
Paul Subelack

Languedoc Roussilon is schitterende streek. Veel kans op goed weer. Rijke geschiedenis, kastelen in Carcasonne ne Ville Franche en …
diverse natuurparken. En Standplaatsen met goed verzorgde stranden.
Zie http://languedoc-roussillon.goedbegin.nl

Beste,

Languedoc Roussilon is schitterende streek. Veel kans op goed weer. Rijke geschiedenis, kastelen in Carcasonne ne Ville Franche en …
diverse natuurparken. En Standplaatsen met goed verzorgde stranden.

Maar… het is inderdaad een prijzige streek. Hoewel, eigenlijk vooral in de zomermaanden als de toeristjes komen. Daar maken ze gretig gebruik van.
Buiten dat is het een beetje de “luxe-streek” die bekend staat om haar wijnen en rijke historie. Voor het gebied moet je het niet laten, want het is werkelijk een prachtige streek! Voor de centen misschien wel, maar het ligt ook wel erg aan de levensstandaard die je zelf wenst. Hoe meer eisen hoe hoger de kosten. Voor een groot deel is dit dus door uzelf te beïnvloeden.

Groet,
Wouter v. Kuijk

Voor mij is de Lavandou een prachtige streek om met kinderen naartoe te gaan . Ik was twee maanden geleden daar en bezocht de prachtige stranden en het pittoreske Bormes ! Echt een aanrader hoor . En niet te duur . Ivan

Barcares! Heel dicht bij zee, niet prijzig en een mooi pittoresk stadje. Verder kan ik je doorverwijzen naar vakantiepark Ile Des Pecheurs. Heel goed park met animatie voor de koters.