Vage plannen Argentinië / Z-Amerika, wie droomt er mee?

Hey je moet naar Patagonia gaan, je zal er zeker van houden!!

Veel reis plezier,

Alex

Hi Leonie,

Ik ben na mijn studie 2 jaar aan het werk geweest en nu besloten weer te gaan reizen. Ik vertrek in januari naar Curacao om daar 2/3 maandjes te werken/ kennissen op te zoeken en lekker ontspannen natuurlijk. Rond eind maart/april wil ik gaan reizen door ZA. Maar omdat het niet overal even veilig is als vrouw alleen zou ik het fijn vinden om (delen) samen te reizen. Mijn plan is om in ieder geval Brazilie, Argentinie, Chili, Peru te bezoeken, maar niks staat vast. Ik wil reizen tot m’n budget op is, verwacht een maand of 3/4.
Ik heb zelf een half jaar in Barcelona gestudeerd en spreek dus ook al een aardig woordje. Ik ben 24.

Ik hoop wat van je te horen!

Groetjes,

Debby

Oi Debby

Als je langs het noord-oosten van Brazilië, meer bepaald Bahia, passeert geef me ns een seintje … enerzijds is het altijd leuk mensen van de andere kant (van de oceaan) te ontmoeten hier, anderzijds heb ik ook nog wat reiswensen naar beneden toe (alleen weet ik nog niet of ik dat met mn auto of met mn schip ga doen), het kan dus interessant zijn eens wat ideeën uit te wisselen, hou er wel rekening mee als je pas in april naar het zuiden gaat (Argentinië ed) dat je daar wel een frisse winter tegemoet gaat …

Tropische groet

Ixke