vadndaag zaterdag

(origineel bericht op be-more.nl)

vadndaag zaterdag

inmiddels is het zaterdag we zijn nu in masaka waar we met alle vrijwilligers gisteren een gezellige avon hebben gehad heerlijk aardappelen gegeten.
Gebakken met mayo en lekker dat dat was.
Gister in de kliniek een meneer geholpen die een ongluk had gehad met de auto. Drie vingers waren behoorlijk ernstig verwond verdere details zal ik jullie besparen. We hebben ons nuttig gemaakt en meneer was ons zeer dankbaar.
Daarna hebben we de operatie kleding van de vorige dag gestreken ja jullie lezen het goed ik strijk hier.
Alle mondkapjes mutsjes shorten etc wordt op de hand gewassen lekker buiten gedroogd daarna gestreken ( nu door ons) en weer herbruikt. Moet kunnen. Vanmorgen Lugandeese les gehad we weten nu wat we kunnen vragen op de markt aan groenten de prijs en afdingen op de prijs. Nu gaan we ugandees koken dus ik hoop dat het gaat smaken want ook in koken ben ik geen ster. De andere moeten maar flink in de pannen roeren misschien wordt het dan nog wat , Dus ik ga stoppen. ik zeg dus Tunaalabagana enkya wat betekend tot morgen.

(origineel bericht op be-more.nl)