V.a. eind februari onbepaalde tijd naar Thailand en/of India

Hallo,

Ik ben Annika, 23 en toe aan een geweldige reis!
Mijn idee is om binnenkort naar India of Thailand af te reizen om daar de mensen, cultuur, natuur etc. zelf te gaan ervaren en zien.

Graag doe ik dit samen met iemand die ook gek is op andere culturen en openstaat voor een minder vol geplande en minder vaststaande agenda dan we hier in Nl al hebben. Daarbij een flinke dosis humor en bewonderend van aard. Want eerlijk gezegd vind ik het doodeng om er alleen voor te staan. En daarbij houd ik wel van samen eten en samen napraten e.d.

Mijn reis staat nog helemaal niet vast. Wellicht blijven we in één land en is dat voldoende, miss doen we er meer. Graag wil ik wel de Taj Mahal zien.

Heb jij ook zin in een reis met bestemming redelijk onbekend en wil je ook Backpacken en redelijk Low Budget gaan.

Stuur me dan een berichtje.

Groetjes Annika

Hallo,

Ik ben Annika, 23 en toe aan een geweldige reis!
Mijn idee is om binnenkort naar India, Nepal en Thailand af te reizen om daar de mensen, cultuur, natuur etc. zelf te gaan ervaren en zien.

Graag doe ik dit samen met iemand die ook gek is op andere culturen en openstaat voor een minder vol geplande en minder vaststaande agenda dan we hier in Nl al hebben. Daarbij een flinke dosis humor en bewonderend van aard. Want eerlijk gezegd vind ik het doodeng om er alleen voor te staan. En daarbij houd ik wel van samen eten en samen napraten e.d.

Mijn reis staat nog helemaal niet vast.Ik wil graag beginnen in Zuid India (evt eerst vrijwilligerswerk) en dan langzaam via Goa, Mumbai en Delhi (alles wat ertussen zit) richting Nepal. Naar Katmandu en dan vliegen naar Noord Thailand. Afzakken naar Bangkok en dan weer naar huis… (of Kuala Lumpur:unibrow:)

Heb jij ook zin in zo een reis? wil je ook Backpacken? en redelijk Low Budget gaan? En een stukje met mij meereizen!?

Stuur me dan een berichtje.

Groetjes Annika
[/quote]