V.a. eind maart/begin april +/-4maanden naar Thailand, Nepal en India
Ik ben Annika, 23 en toe aan een geweldige reis!
Mijn idee is om binnenkort naar Thailand, Nepal en dan India af te reizen om daar de mensen, cultuur, natuur etc. zelf te gaan ervaren en zien.
Graag doe ik dit (deels)samen met iemand die ook gek is op andere culturen en openstaat voor een minder vaststaande agenda dan we hier in Nl al hebben. Daarbij een flinke dosis humor en bewonderend van aard.
Want eerlijk gezegd vind ik het doodeng om er in het begin alleen voor te staan. En daarbij houd ik wel van samen eten en samen napraten e.d.
Mijn reis staat nog helemaal niet vast. Al heb ik wel een globaal plan. Van bangkok met openbaar vervoer naar noord. Van Chiang mai of Chiang Rai naar Kathmandu. Door Nepal, dan over land naar India en dan via de highlights (delhi, agra, mumbai, goa) naar bengalore (zuid) En dan of vanaf daar naar huis… of beslissen wat dan het plan wordt
Heb jij ook zin in een reis met route redelijk onbekend en wil je ook Backpacken, hostels en redelijk Low Budget gaan.
Ik (Danielle,27) ben van plan om het laatste weekend van maart naar Thailand te gaan voor een maand rondreizen. Zonder nog concrete plannen verder wil ik ook beginnen met een paar dagen bangkok en dan met de nachtrein naar Chiang mai om daar wat leuke dingen te doen. Verder wil ik daarna denk ik richting het zuiden voor wat eilandjes.
We zouden het begin dus wel samen wat kunnen doen!
Bedankt voor je reactie!
Leuk nog een Thailand ganger
Lijkt mij ook erg gezellig om een stuk samen te doen!
Helemaal in het begin he;)
Of wellicht als we dat willen jou hele maand.
Ik wil ook wel een (of een paar) eiland(en) zien.:zon02:
Ik zal je privé even mijn email adres geven.
Dan kunnen we misschien msnen of mailen, dat praat wat makkelijker.
leuk leuk! Je hebt een beetje de zelfde plannen dan mij. Ik vroeg me eigenlijk alleen even af waneer je precies wilde gaan? Er staat binnenkort namelijk. Ik ben zelf van plan om rond oktober te gaan.
Liefs Laura
bij mij is binnenkort toch wel maart/april.
Mocht je zodanig je plannen willen en kunnen bijstellen, dan zou ik het erg leuk vinden misschien samen te gaan,.
Ik kom op 1 mei in Kathmandu aan, en zou graag een tour naar Tibet boeken; afhankelijk van mogelijkheid om daar al dan niet te raken, vul ik de rest van trip in, niks echt fixed dus voorlopig.
Wanneer zou jij ongeveer in Nepal aankomen? En wanneer vertrek je naar Thailand?
Heb vorig jaar Thailand gedaan, als je nog tips wil, mail me gerust!
Ik vertrek de 16e naar Thailand, om rond 1 mei richting Nepal te vliegen, vanaf bankok. Na 2 a 3 weken nepal ga ik door naar India. Om half juli vanaf bangalore (zuid-india) weer naar huis te vliegen.
Lijkt mij heel leuk om elkaar in katmandu rond die tijd te ontmoeten. Ik heb echt nog helemaal niets vaststaan om daar te gaan doen. Dus sta open voor allerlei suggesties, acties etc.
Wil heel misschien wel een paar dagen een boeddha klooster in. Ter inspiratie. Maar dat zou ook in thailand of india kunnen.
Ik heb het idee om in april een maandje naar Nepal te gaan. Jammergenoeg niet genoeg centjes om ook tibet erbij te pakken. Dus mischien kunnnen we daar meeten? Of is het al zeker dat je pas in Mei in Tibet arriveert?
Nou ik ga voor een maand á anderhalf naar thailand. Ik vertrek komende week. Dus het zou kunnen dat ik eind april wel in Nepal ben. Maar beloven kan ik wat dat betreft niets!
Miss kunnen we contact houden en dan evt meeten. Ik ga ook zeker niet naar Tibet.
Ik ga rond midden mei naar India, was jouw plan ook nog om naar India te gaan? En wanneer? Ik ga van mei tot en met juli, dus mocht je er ergens rond die tijd zitten moet je het even laten weten. Ik denk dat India een stuk leuker en makkelijker is als je het niet alleen hoeft te doen…
Ik ben 23 en ben al 6 maanden onderweg, van China naar Indonesie gegaan.