USA: Oost --> West (of andersom) 2010 juli/augustus

Hey,

Ik (Man, 24) ben mij op dit moment aan het oriënteren op een reis naar Amerika in zomer 2010. Ik wil ongeveer een maand tot 2 maanden gaan. Hoe ik het nu bekijk wil ik van oost (New York, evt Washington) naar west (Las Vegas, Los Angeles) via het noorden (Chigago, Niagara Falls), en al het mooie daar tussen bekijken!
Ik weet nog niet helemaal hoe ik het wil gaan doen, zelf regelen of georganiseerd.
Ben wel benieuwd of er iemand is die mee wil, en welke ideeen je dan hebt! Ben opzoek naar een reispartner tussen de 20-27 jaar oud, man/vrouw.

Mail/MSN: [EMAIL=“tgasthuis@hotmail.com”]tgasthuis@hotmail.com

Hey!

Klinkt te gek :nod:! Ben zelf ook van plan om in de zomer 2010 van oost naar west te gaan… Wil beginnen in New York en eindigen in LA. Lijkt me erg leuk om dit met een gezellige groep te doen.

X Kim

Hoi Kim,

Lijkt erop dat we volgend jaar dezelfde plannen hebben. In ieder geval het begin- en eindpunt :nod:! Zou graag eens horen of je al ideeën hebt en ervaringen hebt op het gebied van lange verre reizen! Ik heb zelf namelijk totaal geen ervaringen op dit gebied, wat het natuurlijk ook leuk maakt!
Neem maar eens contact op als je dat leukt lijkt!

Groet,
Tim