Van oost naar west

Hoi allemaal,

Ik ben Olivier, ik ben 18 jaar oud en ik kom uit Utrecht. Dit jaar heb ik eindexamen gedaan en neem ik een tussenjaar. In dit tussenjaar ga ik backpacken, eerst in de VS en later ook nog in Zuidoost-Azië.

Ik heb ondertussen al mijn tickets geboekt: ik ga op 1 september naar Miami. Vanaf hier zal ik via het zuiden naar San Francisco reizen om daar op 28 november door te vliegen. Ik ga alleen op reis, maar het lijkt mij gezellig om ook een gedeelte van de reis, of helemaal, met iemand samen te reizen. Dus als je ook van plan bent om in het zuiden van de VS te reizen in deze periode, dan lijkt het me leuk om samen te reizen! :slight_smile: Ik heb nog geen concreet reisplan, dus ik sta nog voor alles open!

Ik zal hier nog even wat meer over mijzelf vertellen. Allereerst hou ik erg van sport. Ik heb ruim 8 jaar waterpolo gedaan en ongeveer evenlang voetbal. Ik hou ook heel erg van muziek luisteren, ik luister dan vooral pop maar ook wel andere soorten muziek. Als studie wil ik volgend jaar Artificial Intelligence doen, waarschijnlijk in Nijmegen. Als er nog meer dingen zijn die je wilt weten dan kun je dat gewoon vragen ;).

Als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag! :wereld:

Olivier

Hoi allemaal,

Ik ben nu bezig met mijn reis, maar ik zoek nog steeds iemand om mee samen te reizen. Ik zit nu in Houston, Texas in het HI. Ik wil graag van hieruit via New Mexico en Arizona naar California reizen. Dus als iemand dit samen met mij wil doen dan zou ik dat erg waarderen!

Ik hoor het graag!