USA fietsen, 1,5 maand hooguit

Hoi,
Ik ben een meisje van bijna 19 jaar en ga in november (datum staat nog niet vast) stage lopen in Florida. Nou wil ik het liefste voor die tijd, vanaf half september een maand door de USA reizen, zo avontuurlijk mogelijk. Waar ik precies heen wil weet ik nog niet, maar de westkust spreekt me wel heel erg aan. Wat echt een droom van me is om door de USA te fietsen. Met een tentje achterop de fiets!
Ik ben trouwens een meisje van 19 jaar. Omdat ik een groot avontuur wil beleven, maar liever wel mensen om me heen heb, wil ik leuk met een onbekende dit avontuur beleven. Ben jij sportief, avontuurlijk, deins je nergens voor terug en ben je een echte levensgenieter en doorzetter? En heb je zin om met mij een super groot avontuur in de USA te beleven of heb je misschien nog leuke ideeen?? Mail me op: [EMAIL=“saskia@datonthoudikwel.nl”]saskia@datonthoudikwel.nl
Groetjes Sas

Hey Saskia,

Jouw plannen spreken mij wel aan! Ik ben zelf in september 19. Aangezien ik dan ook ga studeren wil ik graag in juni/juli/augustus op vakantie. Wat zeg je daar van?

Bart