reisgenoot gezocht 1 maand fietsen door midden-amerika zomer 2015

hallo allemaal!

mijn naam is kiki. wegens gebrek aan enthousiasme, tijd en zin van mensen in mijn omgeving ben op zoek naar een enthousiaste, avontuurlijke en vooral sportieve reisgenoot om een maand mee weg te gaan. het liefste zoek ik een reisgenoot tussen de 18 en 28 jaar.
ik zit al een tijdje in mijn hoofd met het idee om voor een langere tijd een fietsvakantie te doen ergens ver weg. het is niet de bedoeling om rustig een stukje te gaan fietsen maar ik wil graag elke dag een heel eind mountainbiken (rond de 50 km per dag, soms meer, soms minder. ligt aan de planning). de bedoeling hiervan is dat je op veel verschillende plekken kan komen en heel veel van het land zelf kan zien. ik ben er nog niet achter waar je het beste heen kan gaan voor deze reis. costa rica schijnt ideaal te zijn om doorheen te fietsen. het is een heel mooi land en de omstandigheden zijn goed. dit staat nog niet vast, het is meer een idee. ik zou het leuk vinden om minstens een maand weg te gaan zodat je op heel veel verschillende plekken terecht komt.
dit zijn allemaal ideeen. niks staat nog vast. ik sta open voor alles.
het lijkt me een hele mooie ervaring om op deze manier de wereld te ontdekken. ik wil dat doen op een bugetproof manier door dus te fietsen en te kamperen op de mooiste plekken.

voel je je aangesproken en ben je enthousiast geworden om mee te gaan? stuur dan een berichtje.

misschien tot binnenkort!

Hoe oud ben je en wat is jou fiets ervaring tot nu toe?
Ben je een vrouw of een man?

ik ben een 18 jarige vrouw.
ik fiets dagelijks ruim 30 km en in de weekenden maak ik grotere tours.
wanneer ik daadwerkelijk besluit dat ik zeker weet dat ik weg kan ga ik trainen zodat ik een extra goede conditie heb wanneer ik daar aankom

Ik val wat betreft leeftijd net buiten je eisen maar heb misschien toch interesse.
Het klinkt namelijk als een leuke uitdaging.
Heb je inmiddels zelf al wat uitgezocht of concretere ideeën?

Wat een super gaaf idee.
Ik fiets zelf graag en vaak hier in NL.
daarnaast ben ik van plan deze zomer te gaan reizen door midden en zuid amerika.
Vroeg mij af hoe je aan een fiets daar ging komen of meen je die mee.
Misschien zouden we een stukje samen kunnen doen vast gezellig en avontuurlijk
Natuurlijk willen we eerst meer van elkaar weten.
Groetjes robbert