hey mensen,
Ik ben een meisje van bijna 19 jaar en ga in november (datum staat nog niet vast) stage lopen in Florida. Nou wil ik het liefste voor die tijd, vanaf half september een maand door de USA reizen, zo avontuurlijk mogelijk. Waar ik precies heen wil weet ik nog niet, maar de westkust spreekt me wel heel erg aan. Wat echt een droom van me is om door de USA te fietsen. Met een tentje achterop de fiets!
Ik ben trouwens een meisje van 19 jaar. Omdat ik een groot avontuur wil beleven, maar liever wel mensen om me heen heb, wil ik leuk met een onbekende dit avontuur beleven. Ben jij sportief, avontuurlijk, deins je nergens voor terug en ben je een echte levensgenieter en doorzetter? En heb je zin om met mij een super groot avontuur in de USA te beleven of heb je misschien nog leuke ideeen?? Mail me op: [EMAIL=“saskia@datonthoudikwel.nl”]saskia@datonthoudikwel.nl
Groetjes Sas
oke ik zal even wat ideen ideeen hier neer zetten:
1; fietsen van Las Vegas naar San Fransisco via Los Angeles, door al die NPs
2; een deel van een route fietsen van de coast to coast route:
http://members.lycos.nl/Tomverhoeven/USA4.htm
De westkust lijkt mij het leukste!
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook zien zitten!! Ik iig wel heel erg! Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met fietsen in de USA?? Ik heb al wel wat reisverslagen gelezen.
Er zitten best pittige stukken tussen, maar dit juist een leuke uitdaging!
Hier nog een reisverslag die ik heb gevonden:
saskia, fantastisch
fietsen
tentje
ik ga dit doen in april
arizona en nieuw mexico
tussenstop san fransisco
tips
-mensen waar je evt terecht kunt voor hulp, onderdak, gezellige kout of een hart onder de riem:
En veel wijsheid is te vinden bij
(soms is com misschien net of org)
**If there’s no solution, there’s no problem
**(Indiaans spreekwoord)
Hey!
Deze zomer ben ik ook van plan om naar de westkust te gaan… nog niet echt grote plannen. maar zat er aan te denken om daar te gaan werken en te surfen. Maar fietsen lijkt me ook tof! Ik ben een meisje van 18 jaar en dit jaar doe ik eindexamen vwo. voeg me anders even toe op msn ofzo…! =] kruimel_lover@hotmail.com
Odile
Sas, wat ik me soms afvraag: heb je wat aan de tips hierboven. Ik schrijf op meerdere forums wel eens wat metet idee mensen te helpen. Meestal komt er een reactie, soms denk ik: losse flodder van iemand, waarom zou ik voortaan op zoiets reageren?
Neem reacties svp serieus opdat je ook serieus genomen wordt.