Hallo
Ben ik weer.
Is het slimmer om via www.wisselkoersen.nl THB naar EURO te converten en dan het in EUROS naar de andere kant te sturen IVM met betere wisselkoers.
Thank you very much!
Bank branche: daar waar de rekening loopt/geopend is. (niet altijd nodig)
Misschien met al je gegevens ff naar ing gaan en daar kan het ook gedaan worden.(weet je zeker dat het goed wordt ingevuld)
Ik veronderstel dat je via intenet een overschrijving naar Thailand wilt doen,juist?
Nu een andere oplossing(ietsje duurder) is geld overmaken via Western Union;eenmaal dat het bedrag betaald is aan het loket,dan kan de persoon in Thailand al naar 5 minuten beschikken over het geld.
Ja ik ga morgen sowieso naar de ING toe met al mijn gegevens.
Ik snap alleen niet waarom die adressen zou absurd lang zijn en waarom dat bij de ING niet mogelijk is.
Ik denk dat ik dan het beste gewoon idd naar de ING kan gaan morgen. Ik dacht dat wellicht iemand hier dit probleem ook al eens had gehad en bijvoorbeeld gewoon een half adres had ingevuld.
Bedankt voor de tip over de wester union ik zou dit nader gaan bekijken mocht ik er niet morgen uitkomen bij de ING. Bedankt hiervoor (‘‘goed backup plan’’).
In Euro’s overmaken. Adres bank: branche is voldoende, adres begunstigde: ik zou gewoon straatnaam invullen, eventueel met buurt, dus Soi … en Klongton. Wel of geen ‘h’ maakt niets uit.
Het verschil met ING,het geld komt pas naar drie werkdagen aan in Thailand.
Natuurlijk bij Western Union bank heeft de begunstige na 5 minuten zijn geld al ter beschikking.
Ja dat klopt inderdaad, met de desbtreffende persoon reageerde niet meer dus toen maar het geld met de ING verzonden en een kopie van de transactie gestuurd zodat ik het tenminste kon aantonen dat ik het op dat moment verstuurd had en dus kon reserveren.