Update

(origineel bericht op be-more.nl)

Update

Voor diegenen onder jullie die denken dat ik morgen hier weg ga: <u><em><strong>ik ga niet</strong></em></u>. Ik ga pas op 4 februari hier weg. Ik had nog een week door het land trekken in mijn gedachten, maar ik ben van gedachten veranderd. Ik blijf.

Ik wil de tijd die ik hier nog heb aan de kinderen besteden. Vanmiddag heb ik weer met de jongens gevoetbald. Op slippers. Ik begin aardig goed te worden:)

Er is trouwens weer uitbreiding onderweg. Op de dag dat we kwamen werd de eerste baby geboren, op de geplande vertrekdag (27 januari) zal de volgende geboren worden. Het meisje (net 17) is vanmiddag door de ambulance opgehaald. Ze zal waarschijnlijk vannacht bevallen. De volgende baby voor de creche, want de moeder moet weer terug naar school.

In het weekend ga ik knutselen met de kinderen. Ja, creatief ben ik ook:) Bij Mother of Peace heb ik twee knutseldingen ontdekt, die ik ook nog aan kan: een schaap tekenen en beplakken met watten (voor de kleintjes) en een papieren bord omwerken tot een masker (voor de groteren).

En verder hebben we morgenavond de afscheidsavond voor Michelle, mijn medevrijwilligster. We gaan (uiteraard) braaien. Met de kinderen. Wij zorgen voor de toetjes. Je had het gezicht van de mevrouw achter de kassa moeten zien toen we 48 toetjes kochten!

(origineel bericht op be-more.nl)