Update september 2008 van jullie forumbeheerder

Beste lezers,

De wisselbeker weer in de kast maar met een bittere smaak…zie het desbetreffende topic(finale) daarover op het algemene reisforum hierover;we trekken ons volgend jaar om anderen een kans te gunnen;ja,ik weet het…was gretig om hem voor de 3e keer te winnen,maar anderen verdienen ook een kans;wij als grootste Turkije reis forum van nederland hebben dat niet meer nodig

Onderwerpen;vele nieuwe(vriendjes)maar dat is normaal om deze tijd.

TTT;wat moet ik nog daarover zeggen?''Mijn meiden"Dames,netjes gezegd en mijn steun en toeverlaat;zonder julliie kan onze community niet bestaan;,vergeef me als ik niet bijlees…jullie beppen ook zo snel…

Verhalen van Hans…heb ze weer uit de boekenkast gehaald en denk voor nieuwe bezoekers wel leuk om te lezen…

Nog een persoonlijke noot;Cynthia,welkom als forumbeheerder met je Bulgarije forum;wens je veel succes en een hoop bezoekers…

Was een lange update dit keer van jullie beheerder

Hans, goede keus om ons volgend jaar terug te trekken voor de beker! :smiley:
Bedankt ook weer voor je inzet!! En mocht ik vragen hebben dan kom ik bij je aan kloppen :wink:

ik heb nix gemerkt van een bittere nasmaak hoor… waarom? hoezo?
verkiezing, we zijn verkiesbaar gesteld en gekozen.
we hebben unaniem besloten om volgend jaar anders te nomineren en te stemmen, maar dat neemt nix weg van de overwinning van dit jaar!!

@hans, jij bent turkije-forumbeheerder, maar horen jouw verhalen niet in het specifieke subforum “verhalen”. Kunnen de mensen het veel beter terugvinden en lezen