Uitzending Tros Radar qua Ardisia Resort

Beste lezers,

hoi hans,
ik heb de uitzending op tv gezien. ze lieten ook een filmpje zien van t hotel. t zag er zeer slecht uit en vind t ook jammer voor de mensen die voor enka reizen werken daar voor op moeten draaien. maar ik vond dat de man die enka vertegenwoordigde bij t programma ook wel beter voorbereid had moeten zijn. en dat enka reizen toch wel met een aanbod komt dan wat ze nu hadden voor de gedupeerde klanten. ik bedoel, 25 euro op een volgende vakantie is nou niet echt een troost op een ramp vakantie. of toch wel??

groeten myrna

Beste Myrna,

De heer Knaap scoorde in mijn ogen ogen al helemaal niet in het programma,niet zelfverzekend,hij zit niet op de goede plek daar.
En dan de baas;de heer Soleye,
Loze beloftes.
Nee,
Enka reizen,jullie kozen de verkeerde plaatselijke agent wat betreft Ardisia.
Hoop met de degene waar jullie nu samenwerken op meer succes bij de vernieuwde top.

Forumbeheerder,

Hans.

Wow ik heb wat gemist geloof ik, want ik heb de uitzending niet gezien. Ik ga nu meteen op internet kijken… want ik was een van de mensen die voor Enka werkte…

@yolcu: heb je ook te maken gehad met dat hotel? of zat je in een ander gebied van turkije?

myrna

Ik werkte vooral in Antalya en Belek, ik ben zelf nooit bij Ardisia geweest…

Het Entertainment van mij… Van deze zomer in Alanya is door The Company nu over geplaats naar dit hotel… 2 zijn er in Alanya gebelven en dr rest is meegegaan… Zij hebben het er ook niet naar hun zin daar…

Als je ook op vakantiewijzer die berichten leest, is het echt ALLEMAAl NIKSS