Uitwisseling Bournemouth

Hoi hoi beste mensen,

Wie weet wat het leven ongeveer kost in (Zuid) Engeland? Dan bedoel ik niet het bezitten van een auto of andere verzekeringen etc., maar meer de dagelijkse dingetjes, zoals boodschappen doen, openbaar vervoer etc…
Ik ben van plan om volgend schooljaar op uitwisseling te gaan naar Bournemouth, maar wil eerst graag weten of ik het financieel kan redden. Dus vandaar.

Mochten jullie nog interessante websites of iets dergelijks weten over accomodatie (bv. kamers, huurwoningen, appartementen) in Bournemouth, dan is dat ook meer dan welkom.

Ben je zelf ook op uitwisseling geweest in Bournemouth en/of ergens anders, lijkt het me leuk om te horen/lezen wat jouw ervaring was.
Wacht met smacht af.

Gr ingrid

Hoi Ingrid,

Ik heb drie jaar in Bournemouth gestudeerd aan Bournemouth University en het was echt superleuk. Ik heb al bij een ander bericht verteld over kosten e.d. dus daar kun je ook even kijken.

http://www.wereldwijzer.nl/index.php?act=S…=ST&f=31&t=7931

(weet niet of zo’n link werkt maar hij staat onder de titel “Wonen, Werken En Leven In Uk (southampton)”)

Als je verder nog vragen hebt over uitgaan of wat dan ook mag je me ook altijd even emailen : feliane82@hotmail.com

Groeten FLoor