Uitsmijters en Proppers Gezocht!

Hoi,

Ik ben opzoek naar een uitsmijter voor juli en augustus voor de Arena in Blanes!!!

Verder nog een propper voor Augustus!

Ben jij degene die we zoeken laat het weten voor 1 juni!!!

Groetjes Jessi Engbers B)

IK wil HEEL graag maar heb al een mailtje gestuurd;)

hallo
ik ben jordy clever ben nu 18 jaar oud en zou het heel graag willen doen als propper willen werken. Ik ben het hele internet aan het af zoeken voor dit werk en wil het egt 1000% doen heb er alles voor over.
dit is me email jordyclever@msn.com

Fotooooo’s graag :stuck_out_tongue:
Wy willen weten hoe jullie eruit zien :smiley:

haha. zodat je ze aankomende zomer meteen kan aanspreken met naam enal zker:laugh:

Ja :stuck_out_tongue: Netzoals dit jaar, en die daarvoor enz… :smiley: !
Trouwens, myn vakantie staat vast ! Ergens tussen 10-13 Juli kom ik de nieuwe proppers stalkeeeen (L)

En dat 3 tot 4 weken lang.
Jahaa, pas op :smiley: !

oke ik w8 dan wel op je haha

en winkelwagentje als je je mail geeft stuur ik je een foto

Ga jy maar wachten op my :slight_smile:

Nee wij willen ook meegenieten van die foto’s :wink:
&volgend jaar wil ik het miss wel gaan doen, als ik nog in NL ben dan:)

Haha, tis gewoonweg lachend, dat je proppers dan aanspreken by naam. En dan kyken ze je aan, OOOOOH NEE ZY WEER. :stuck_out_tongue:

ja ik zow tegen diej rudolph vn jou: hee rudolph hij kijkt me aan vn wie ben jij nou weer ik zo: ik ben chantiejj van wereldwijzer hij ohh oke dus ik volgende dat weer: hee rudolph hij kijkt me weer zo aan ik zo: je bent het toch nie vergete he? i kben chantiej! van wereldwijzer! hij Ohhh oke dus voglende dag WEEER wist die eikel heet weer niej ik had daarna de hoop maar opgegeve :dead:

Hahaha, :smiley:
Tsja, hy “kent” natuurlyk heel veel mensen he :stuck_out_tongue:
Maar Bart herkende my niet (a)

Wat heb je nodig om uitsmijter te zijn?

haha ik weet nie of bart mij herkende ik herkende hem gewoon ik zei volgensmij gewoon van: haay ik ben chantiejj van msn :wink: ofi k ging zwaaien ofzo weet ik ut :dead: en joost herkende mij ook in eerste geval niej :stuck_out_tongue: kging zo dat hotel in waar hij werkte, helemaal zoeke bij zwembad dus wij maar weer naar buite lope staat ie zo voor dat hotel met 2 meisjes te prate ofzo dus ik zo: he jij ben joost tog? hij: ja… ik: haay ik ben chantieej ! hij: ooo ja ik zag je net al lopen en ik d8 al van wat een leuke meisjes (jaaa jaa :lie: ) maarja

Jooooost ons playertje :stuck_out_tongue:

ja die joost waarmee k stond te zoenen 15 min voordat mn bus ging voor de camping en toen jij en je broer even leuk langs kwame lopen hahaha

Hehe (a)
Dat was gewoon te mooi ; HAA HOEEERTJE :smiley:

Njaaa echt niet :no: hahah jij plaatste toen ook nog n opmerking toen je langs liep weenie wat je zei :dead:

Ja, Haaa hoertje :stuck_out_tongue: