Ik ben op zoek naar een uitsmijter voor de maanden juli en augustus voor een discotheek in blanes. Ik zelf ga 1 juni naar Blanes dus op korte termijn reageren!!!
Verder zoek ik nog een m/v propper voor de maand augustus.
hellow als je iemand zocht stop maar met zoeken voor een propper in de maand augustus hier saat hij
als uitsmijter wil ik ook al komen werken maar vraag jij mensen met een badge
ik heb wel al wat evaring in security ik sta ook op de festivals in belgie groetjes Nick
HallO,wij zijn chaya & Jennifer
Ons lijkt het echt geweldig om te gaan werken als propper.
we hebben veel ervaring met promoten & gewerkt in
en nog veeel meer echt alleen maar promotie baantjes !!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een baan als propper gedurende de hele zomer dus als je nog opzoek bent dan hoor ik het graag! Ik ben communicatief vaardig, heb een vlotte babbel en ben representatief. Ik ben er daarom van overtuigd dat ik de doelgroep aanspreek en een goede propper ben.
Ook ik ben geintreseert in het werken als propper deze zomer. Zou graag meer info willen, mijn email adres: [EMAIL=“etuitjer@live.nl”]etuitjer@live.nl.
ik ben eigenlijk op zoek naar een job als security, ik ben nu aan het werk als security in oostenrijk (mayrhofen) en ben vanaf 1 mei tot 1 sep beschikbaar, laat je me even weten als je iets geschrikt hebt voor mij, ik ben 38 jaar oud, en 19 jaar ervaring in security werk, spreek perfect engels en duits.
Voor komende zomer ben ik op zoek naar vakantiewerk. Ik ben beschikbaar in de periode juli en augustus. Ik kan me goed redden in het Spaans aangezien ik dit jaar een cursus Spaans heb gevolgd en succesvol heb afgerond. Ik ben communicatief sterk en hou van uitdagingen en avontuur. Ik studeer momenteel Commerciële Economie aan de Haagse Hogeschool en ik ben precies de persoon die je zoekt.
Ik heb samen met een maat van me wel interresse.
Voor het proppen, en misschien zijn jullie ook nog opzoek naar DJ´s?
We wouden dit graag combineren deze zomer.
Beide 21jaar, wonen in Assen en zijn week 30 t/m 34 beschikbaar.
Mvg,