Discotheek Arena in Blanes is voor de zomer van 2007 op zoek naar mensen die van een uitdaging houden en in de Spaanse zon-nacht willen werken.
Zie jij jezelf al achter de bar staan of proppen of is het publiek vermaken iets wat je trekt, stuur dan je cv, een foto en een motivatie naar één van de volgende emailadressen en wie weet kom jij ons team de komende zomer versterken.
Ik heb een aantal jaren geleden 4 dagen gepropt voor de Arena en heb zeker veel lol gehad. Zit jammergenoeg met mijn werk in de Efteling wat ik absoluut niet kwijt wil. Maar misschien probeer ik er dit jaar ook weer een keertje tussen te springen. 3 Jaar geleden is het per slot van rekening ook gelukt.
Ik ben dit jaar in Blanes geweest, en was elke avond te vinden in The Arena. Heb ook met een aantal Proppers daar gepraat, en hij lijkt me heel leuk om dat volgend jaar ook eens te proberen. Ook omdat ik een studie in het buitenlands ga volgen, is dat voor mij wel heel handig. * Mijn vraag is dus, hoe kom ik er tussen? En waar kan ik mijn brief dit jaar naartoe sturen?
*
Vriendelijke Groeten, Ilse
dat bericht heb ik oook gelezen, maar als je naar de tijd kijkt? Is dat nog uit 2006 ? En volgend jaar is al 2008 dus weet niet of dat bericht nog steeds geldt voor dat jaar?
Hou www.arenablanes.nl in de gaten, dat is de Nederlandse site en daar kan je precies op vinden waar je je sollicitatie naar toe moet sturen, mocht dat adres nog veranderen in de loop van het jaar, dan zal dat daar ook gemeld worden. Als je hyves hebt kan je je ook nog aanmelden op http://arenablanes.hyves.nl … Zo rond eind januari, eind februari zullen de sollicitaties weer beginnen!