Werken Bij Discotheek Arena?

Voor aankomende zomer is er weer werk in discotheek ArenA. Ik moet zes mensen regelen voor achter de bar en proppen. Tot nu toe heb ik vier mannen hiervoor geregeld en daarom zoek ik nog:

  • 2 dames
  • minimum leeftijd 18
  • spreken goed engels (andere talen is altijd handig meegenomen)

Lijkt het jou wat om deze zomer ons team te versterken? Stuur dan een sollicitatiebriefje + foto naar Bramvanderwielen@hotmail.com. Vragen mogen natuurlijk ook.

LET OP! Omdat ik dit snel door moet geven kan je alleen reageren voor 10 maart. Mailtjes daarna worden NIET behandelt.

Groetjes,

Bram van der Wielen

Alle heren die tot nu toe toch hebben gereageerd: bedankt, maar ik heb er echt al genoeg. Ik MOET dames hebben om een beetje gelijke verdeling van het personeel te hebben. Dat is één van de eisen die de discotheekeigenaar aan mij heeft gesteld.

Dus neem alleen contact op als je een dame bent.

Helaas jongens!

ik sta eind mei ingepland voor m’n operatie, kan ik wel nu al dan solliciteren?

Tuurlijk Thomaz! <_<

HAllo!
Wij zijn 2 enthousiaste meiden van 17 jaar, we worden allebei in juli 18. We zijn geinteresseerd in het werken in de Arena in Blanes. We doen allebei eindexamen VWO dit jaar en zijn dus al snel beschikbaar en ook voor lange tijd. We werken allebei op dit moment in een discotheek en hebben dus al enige ervaring. Een van de twee is zelf al 3x in Blanes geweest en het andere meisje 1x. We weten dus hoe Blanes eruit ziet etc. We zijn beschikbaar als barvrouwen maar ook als proppers. We hopen snel bericht te krijgen.
email: ik_ben_Beter_dan_jeroensluyter@hotmail.com

Hoi Brammy,

Ik ben een een leuke meid van 22 en ben erg geinteresseerd in jou aanbod. Ik heb in het verleden gewerkt als erotisch masseuse en heb een lekker lichaam. Ik heb een volle cup-c en een lekker strak kontje. Als ik met je mee mag, dan ben je in voor iets lekkers…

Haha, weinig kans…

Maargoed. De tijd om je aan te melden is afgelopen. Helaas moeten degene die zich voor vandaag hebben aangemeld nog even geduld hebben…

Maandag 15 maart wordt bekend wie er meegaat.

Hoi Brammy,
Ik weet dat het 10 maart is geweest, maar ik heb je mail nog niet eerder gezien en daardoor niet kunnen gelezen. Sorry!
Ik hoop dat je een uitzondering wilt maken. ik heb dan wel geen volle c en heb geen erotische massages gedaan, maar ik ben zeker niet lelijk! (al zeg ik het zelf…)
Ik zal een goede toevoeging zijn aan het team! ik zal ervoor zorgen dat je geen spijt krijgt van je uitzondering!!!
Ik zal kort iets over mijzelf zeggen.
Ik ben Ilse jansink 22 jaar en in juni afgestudeerd verpleegkundige. Ik heb onwijs zin in een nieuwe uitdaging en ik hoop die bij jullie te vinden!
Ik spreek wel goed Engels, Duits en natuurlijk Nederlands. Verder ken ik een aantal woorden Frans.
Ik ben beschikbaar in de maanden juli en augustus.
Tot in juli???
groetjes Ilse

Lijkt het jou wat om deze zomer ons team te versterken? Stuur dan een sollicitatiebriefje + foto naar Bramvanderwielen@hotmail.com. Vragen mogen natuurlijk ook.

…lijkt mij toch vrij duidelijk :frowning:

Hoi Bram,

grappig om na 3 jaar weer wat over de ArenA te lezen. Kwam eigenlijk toevallig op deze site terecht.

Ik heb dus in 2001 in de ArenA gewerkt en ik heb er een ontzettende leuke tijd gehad. Ben ook wel nieuwsgierig naar de mensen die er (nog) werken. Is er nou al een site van de ArenA. Ik zou die ooit krijgen van Paul maar nooit meer gehad.

Mocht je leuke verhalen hebben, dan hoor ik die graag! Je kan me mailen evt. op sasw2@hotmail.com

En voor diegene die gaan werken of willen gaan werken: het is echt super!!!

groetjes,
Saskia

Originally posted by Brammy@03-03-2004, 23:50:43
** Alle heren die tot nu toe toch hebben gereageerd: bedankt, maar ik heb er echt al genoeg. Ik MOET dames hebben om een beetje gelijke verdeling van het personeel te hebben. Dat is één van de eisen die de discotheekeigenaar aan mij heeft gesteld.

Dus neem alleen contact op als je een dame bent.

Helaas jongens! **

**haay haay bram…!! ik had ene vraagje [COLOR=purple]ken jij iedereen die deze zomer heeft gewerkt in de arena…0ok dj’s?? want ik wil heeeeel graag e-mailadres hebben van Mark de DJ van de hiph0p en r&B zaal kan je die misschien geven…alvast bedankt…!!

Is dat die met dat sjaaltje om z’n kop??