Ik ben de maat :dag: haha!
vriendelijke groet ![]()
RenƩ
Ik ben de maat :dag: haha!
vriendelijke groet ![]()
RenƩ
Beschikbaar, 16 augustus tot eind oktober/ begin november!:chin:
heey jessi!
Ik ben daphne en ik ben 18 jaar en ik zou heel graag propper willen zijn in blanes! Ik kan de hele maand Augustus. Ik hoop dat het nog mogelijk is! Liefs en groetjes, Daphne
Oh god!
Lees toch eens naar de datum. Dit topic stamt uit 2005. Voor meer recente vacatureās in Blanes kijk op www.arenablanes.nl
ola, ik ben ruben 21 jaar,
ik ben al een wat langere tijd op zoek naar vakantie werk in de omgeving van lloret, Gerona. tot vorige week had ik een vaste baan, maar het contract is nu afgelopen en daarom wil ik me droom waar gaan maken om te werken in spanje, ik ben een spontane jongen die van een goede aanpak houd, ik ben van alle markten thuis, doe graag promotie werk maar in de horeca werken is ook geen probleem voor mij. ben bereid om zelf me vlucht te betalen, een zak centje en huisvesting is wel mooi meegenomen. Als iemand wat weet mail me dan [EMAIL=āmall361@hotmail.comā]mall361@hotmail.com
***Heej heej ⦠***
***als jullie mense nodig hebbe voor wat dan ook het liefst achter de bar of als propper ⦠***
***ik ben er voor in de stemming en heb er veel zin in ! ⦠***
Hopelijk hoor ik het snel !
Hoi,
Wij zijn net geslaagd en willen snel aan de slag om als propper te werken.
Hebben jullie nog mensen nodig?
Carlos en Jeffrey
Ik wil ook wel een leuk baantje in Blanes, ik ben van alle markten thuis. Mail me koenprins@hotmail.com
Ik heb je advertentie gelezen en zou graag willen mededelen dat ik er wel voor in ben⦠graag zelfs alleen heb geen opleiding van beveliging maar heb wel op bepaalde plekken als beveiliger gewerkt en ik zou je graag willen vragen een reactie terug te sturen op mijn email ( denirastovac@hotmail.com) alvast bedankt
Hallo,
Ik Zou heel graag propper willen zijn,
gRoetjes linsy
Beste mevrouw Engbers,
Ik ben zeer geĆÆnteresseerd om dit jaar als propper bij jullie te komen werken. Hoe kan ik hier contact met u over opnemen?
Alvast bedankt,
Groet MaĆÆka Grau
Ik ben pas een toppropper, ik prop zelfs je moeder naar binnen
goededag,
Ik zat een beetje rond te kijken via google voor uitsmijter.
Nou is het echt mijn droom om in het buitenland als uitsmijter te kunnen werken.
15 juni 2010 heb ik mijn praktijk examen voor mijn beveiliging niveau 2.
Dus ik weet niet of er mogelijkheden zijn om als uitsmijter bij jullie te kunnen komen werken�!
Een vriendin van mij lijkt het ook leuk om als barvrouw te komen werken.
Graag hoor ik wat terug van jullie.
We willen wel graag met zijn 2eā¦
met vriendelijke groet,
Denise van der Wal
Sandy Lafleur
Halloo!,
Ik zou graag deze zomer aan de slag willen als propper in Spanje
Zou ik mischien wat informatie kunnen krijgen ??
[EMAIL=āsharonvreeken@hotmail.comā]sharonvreeken@hotmail.com
Groetjesscheer
Hey gezellige mensen!
Hoest daaro? in het warme zuidenā¦:vak02:
graag kom ik in augustus naar spanje >>>
zoeken jullie nog mensen? Wij zijn de ultieme propper/gangmaker/party animals, die ook als het moet wat serieuser zijnā¦wij zijn diegen waar jullie naar op zoek zijn!! Ik hoop spoedig van jullie iets te horen.
Groeten,
Indy Verbakel, Chiel Verhulst
[EMAIL=āi.verbakel@live.nlā]i.verbakel@live.nl
0658821253
hey ik wil graag werken als propper heb al veel ervaring in evenementen en horeca ook me toezichthouder papieren mail me maar anderen mogen ook mailen [EMAIL=ālost_soul_024@hotmail.comā]lost_soul_024@hotmail.com groetjes niek
Hallo!!
Ik en mijn vriendin zijn op zoek naar een baantje als propper in de zomervakantie!
Het lijkt me heel erg leuk om mee toe doen en ik denk dat we ook wel geschikt voor het werk zijn.
We zijn 19 jaar en hebben een flotte babbel !!
Email naar : Anna.van.dellen@hotmail.com
Groetjes Anna en Boukje
hallo wij willen gaan wonen in blanes per 1 juli ,ik ben 47 jaar en wil best wel werken als uitsmijter laat maar iets horen mvg
Hoi!
Ik ben op zoek naar een leuke vakantie baan als propper! in de maand augustus!
mail me terug naar: linbrandwacht@gmail.com
Ik zoek werk in het buitenland als propper, barman, animator, maakt allemaal niet uit.
Ik ben een zeer spontane jogeman van 26 uit Leuven (Belgie).
Ik heb ervaring op feestjes in Belgie.
Laat maar iets weten redondo.inaki@gmail.com