Ik zou graag volgend jaar willen werken voor de Arena. Ik ben 21 jaar nu, dan ben ik 22. Ik ben 1 meter 91 en zie er echt uit als een hollandse jongen. Ik kan uitstekend engels, goed duits, redelijk frans en een klein beetje spaans. Maar ik heb studieboeken spaans gekocht (beginners EN gevorderden) dus dat komt wel goed. Dus, als jullie nog proppers nodig hebben voor volgend jaar, laat het me weten.
Originally posted by djdemik@25-02-2005, 23:37:46
** Hallo,
Ik zou graag volgend jaar willen werken voor de Arena. Ik ben 21 jaar nu, dan ben ik 22. Ik ben 1 meter 91 en zie er echt uit als een hollandse jongen. Ik kan uitstekend engels, goed duits, redelijk frans en een klein beetje spaans. Maar ik heb studieboeken spaans gekocht (beginners EN gevorderden) dus dat komt wel goed. Dus, als jullie nog proppers nodig hebben voor volgend jaar, laat het me weten.
We hebben volgend jaar zeker proppers en bar staff nodig, maar dan wel in Bar Gotcha. Van af januari beginnen we weer met de selectie voor de zomer van 2006.
Originally posted by Bar Gotcha+22-04-2005, 19:55:58–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Bar Gotcha @ 22-04-2005, 19:55:58)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–djdemik@25-02-2005, 23:37:46
** Hallo,
We hebben volgend jaar zeker proppers en bar staff nodig, maar dan wel in Bar Gotcha. Van af januari beginnen we weer met de selectie voor de zomer van 2006.
blonds are having morreeee funnnn :lol: egt lullig joh vriendin van me had net shirt aan met de text: yes, blonds are having more fun, but brunetes remember the last day ofzoiets nou ik weet lkkr nog kei-goed wak gister gedaan heb ja