uitgaan Kuala lumpur maandag/ dinsdag

Hoi,
Wij gaan in augustus naar indonesie; Sumatra/ Bali/ Gili eilanden.
We hebben voor de terugweg een stopover in Kuala Lumpur ingelast ( 2 nachten).

Kan iemand op het forum mij vertellen of er in augustus op maandag en/ of dinsdagavond veel te doen is qua nachtleven? Het leek ons wel leuk om in Kuala Lumpur te gaan stappen, maar weten niet of dit alleen op vrijdag en zaterdag is of dat het op maandag/ dinsdag in de zomerperiode augustus ook druk is…

We hadden al een paar dance clubs gevonden, b.v. Euphoria ( hotel Sunway lagoon resort zag er ook heel leuk uit, we moeten dan alleen overdag met de trein of taxi als we naar de Petronas Towers willen en daar willen rondkijken/ winkelen)
Rootz ( Bukit Bintang) en Zouk. Of misschien nog een andere aanrader…
Welke is op maandag/ dinsdag het leukst? ( eind augustus)
We houden van verschillende muziek, dance, trance, house, r&b, nieuwe muziek etc. Zolang het maar geen hardrock of hardcore is… ( internationale dj’ s zou ook leuk zijn maar dit is waarschijnlijk vaak in de weekenden…)

De Skybridge is gesloten op maandag. Als je op dinsdag wilt, zul je 's ochends al heel vroeg in de rij moeten staan om überhaubt tickets te kunnen bemachtigen. Je kunt volgens mij wel iemand inhuren om voor je in de rij te gaan staan, maar ik weet niet hoeveel dat kost…

aha…
skybridge hoeven we ook niet per se op… Er uuuren erg vroeg voor in de rij gaan staan vind ik ook zonde van m’ n tijd…
Kwam toevallig vanmiddag mijn neef tegen die er ook is geweest en toevallig kaartjes kon bemachtigen vorig jaar. Volgens hem miste je niet heel veel… Mooier zou het dan zijn om de Petronas Towers te bekijken vanaf de tv toren of Sky bar in het Traders hotel…

Verder nog ideeen qua stappen? ( op maandag/ dinsdag), liefst de wat grotere dance clubs zoals Euphoria, Zouk, Rootz…?