Hoi, wij gaan in augustus naar Sumatra en Bali.
We hebben op de terugweg een stopover van 2 nachten in Kuala Lumpur.
We zijn nog op zoek naar een hotel daar.
Hotel Traders leek wel een goede optie alleen zouden we het ook leuk vinden om de mogelijkheid te hebben ( als we uitgewinkeld zijn en de Petronas towers hebben bekeken) nog even te zwemmen/ zonnen.
Dan lijkt Traders geen goede plek…? Iemand ervaring met dit hotel?
Via booking.com heeft het hotel alleen een redelijke prijs via non- refundable, wat we liever niet doen… er kan altijd wat tussen komen. De andere prijs ligt erg hoog.
Of kunnen we beter kiezen voor een hotel in de wijk Bukit Bintang ( b.v. Furama of Prince)?
Is dit ook handig gelegen t.o.v. enkele leuke dance clubs ( b.v. Zouk)
Is het daar ook op maandag meestal druk/ dj’ s e.d. ( aug)?
Kunnen we het hotel hier het beste zo vlug mogelijk boeken i.v.m. drukte in augustus en evt. vroegboekkorting of juist wachten tot kort voor de tijd omdat het dan misschien goedkoper wordt?
Wij zijn naar de bar van het tradershotel geweest vorig jaar om vanuit daar een mooi uitzicht te hebben op de Petronas Towers. Hier zaten we vlak naast het zwembad van het hotel, dus je kan daar wel goed zwemmen + dan ook nog mooi uitzicht op de Petronas…
Verder kan ik je helaas weinig vertellen over de andere hotels die je noemt en de clubs…
Veel plezier iig!
Gr. Sander
Voor meer info kijk op onze website : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Wij hebben vorig jaar in het Furama overnacht via agoda.com.
Super nieuw, super luxe, dichtbij de monorailvanwaar je overal naar toe kunt!
Met zwembad, fitnessruimte en een mega ontbijt!
Volgens mij voor 39euro of iets dergelijks, je moet wachten op aanbiedingen op zo´n site, wij hebben 1 dag v te voren geboekt. Kregen daar ook nog een upgrade en hadden een balzaal!
Zouk ligt schuin tegenover het 5-sterren Renaissance Hotel. Dit is een prima toeristenhotel, met prachtig zwembad en prima ontbijt. Volgens mij moet je dit hotel ook best wel voor een scherpe prijs kunnen boeken. Je loopt in 2 minuten naar Zoul, in 5/10 minuten naar Suria KLCC (en de Petronas Towers). Voor het hotel ligt monorail station Bukit Nanas, twee haltes verderop en je staat naast Lot10 op Bukit Bintang. 3 Haltes verderop ligt Berjaya Times Square en Lowyat Plaza. Ook ligt de KL Tower vlak naast het hotel…prima locatie dus :).
Zouk is dagelijks geopend, maar volgens mij gaat niet elke dag het dak eraf. Wellicht vooraf even de website checken of er die dag nog iets leuks is…
Als ik in Kuala Lumpur ben verblijf ik altijd in het Prince Hotel. Dit hotel is zeer centraal gelegen naast een shoppingmall en ze hebben een zwembad en gym. Ik heb daar altijd het gevoel van thuiskomen. Ik heb er zelf 3 maanden gewoond. Ze hebben namelijk ook een residence afdeling. Waar wij gewoond hebben vanwege mijn man zijn werk.
Deze had ik ook al gezien, maar ik vind 125 euro per nacht incl. ontbijt, refundable wel erg duur ( we zijn er 2 nachten)… dan is Traders nog goedkoper… We willen geen non - refundable booking. Stel dat er toch nog iets tussen komt…Maar toch bedankt…
Somerset Amphang krijgt ook erg goede recenties ( = een appartement), iemand hier ervaring mee?
Bij het Renaissance hotel lees ik in de reviews dat de kamers en badkamer erg verouderd zijn ( of hebben ze dit inmiddels al gerenoveerd? Wij zouden toch kiezen voor de wat goedkopere kamers en niet voor een super de luxe dure kamer…) Furama of Renaissance zouden een optie kunnen zijn.
Kunnen we het beste nu al boeken voor augustus of juist wachten tot een paar weken van tevoren? ( dag of paar dagen van tevoren willen we niet, willen graag na de vlucht van Bali naar Kuala Lumpur rechtstreeks naar ons hotel gaan en niet op vakantie nog hotels vergelijken. Kunnen natuurlijk ook gewoon een nog te annuleren hotel boeken via booking of het hotel zelf en wanneer er iets veel beters komt alsnog annuleren.
Bij Prince heb je ook soms goeie deals en dan kun je daar terecht voor rond de 75 a 80 euro per nacht. Daarnaast helpt het om rond te shoppen op de verschillende hotelsites voor deals.