Hallo allemaal,
In augustus gaan wij (gezin met 3 kinderen van 6,3 en 0,5 jaar) voor 3 weken naar Maleisie. We zijn de twee jaren hiervoor naar Thailand geweest en dit is ons erg goed bevallen maar we wilde dit jaar weer eens wat anders zien, daarom is de keuze dit jaar op Maleisie gevallen.
Wat mij meteen al opviel bij de zoektocht naar de hotels is, dat deze over het algemeen toch duurder zijn dan de hotels in thailand. Ook valt het mij op dat de meeste middenklasse hotels (tussen de 35 en 50 euro pn) geen zwembad of kamers inclusief ontbijt aanbieden. De duurdere hotels hebben dit uiteraard wel, maar dan zijn prijzen als 90 tot 100 euro per nacht geen uitzondering, dit vinden wij gezien de grote van ons gezin toch iets te veel van het goede.
A fin, uiteindelijk zijn we er toch in geslaagd om voor de meeste plaatsen die wij aandoen een hotel te vinden die aan onze wensen voldoen. Nu zijn we alleen nog opzoek naar een hotel in Kuala Lumpur.
Zoals eerder al gezegd,willen we het liefst een hotel met zwembad (ivm de kinderen) en kamer met ontbijt. De prijs moet liggen tussen de 30 en 50 euro per nacht. Nu hadden we al een aantal hotels gevonden in Kuala Lumpur alleen twijfelen we hier om verschillende reden nog over door verschillende omstandigheden, deze hotels zijn:
Quality Hotel City Centre, deze ligt aan de, Jalan Raja Laut, 50350 Kuala Lumpur. Dit hotel krijgt op boeking een 6.9 Ik lees in de recensies, veel verhalen over kakkerlakken op de kamers en slechte hygiene, ook weet ik niet of dit hotel erg centraal ligt.
Grand Seasons hotel krijgt op booking een 7.3 ik lees hierover dat het erg groot en massaal is. Ook schijnt het erg gedateerd te zijn en slecht personeel.
Grand Continental krijgt op booking.com een 6.7 Ook hier veel recensies over slechte hygiene en vieze kamers.
Citrus hotel 51 Jalan Tiong Nam, Off Jalan Raja Laut, Chow Kit, krijgt een 6.1 op booking. Hierover lees ik over het algemeen dat de wijk waar het hotel in ligt niet echt veilig is. Zou gaan om een achterbuurt met veel daklozen, drugsgebruik en prostituees. Ook de afstand naar de bezienswaardigheden schijnt niet echt gunstig te zijn.
Dit zijn dus de hotels die ik tot nu toe gevonden heb. De fotos op boeking zien er allemaal goed uit, maar als ik de reacties dan ga lezen, ga ik toch twijfelen. Ik weet dus niet waar ik goed aan doe.
Mogelijk dat mensen hier ervaringen hebben met deze hotels en hier wat over kunnen roepen. Als er andere tips mbt hotels zijn hoor ik deze uiteraard ook graag.
nou een heel verhaal, hoop op wat leuke en bruikbare tips.
gr
Dennis