Hotels Kuala Lumpur

beste lezers

heeft iemand suggesties voor schone, verzorgde en betaalbare (max € 20) hotels in KL. als het kan een beetje gunstig gelegen (bezienswaardigheden, etc)…ik ben begin december in KL…graag jullie reacties!..

Ik zat zelf in Hotel Royale Bintang… Die kost vanuit NL via een touroperator €23.- p.p. per nacht… Wellicht dat je via internet goedkoper uit kunt zijn! www.booking.com ofzo!

Succes!

hoi capelle, ik zit er vanaf 17 december! heb jij al hotels gevonden? ik ga in hostels, maar wil af en toe ook een beaalbaar hotelletje pakken denk ik

nee heb nog geen hotel gekozen ik zie het daar denk ik wel…tegen 17 december zit ik al op borneo…valt me wel op dat het verblijjf wat duurder is dan in thailand en de rest van maleisië

Maleisie is over het algemeen ook duurder dan bijv. Thailand… En KL is gewoon ook een duurdere stad!! Als je een keer lekker westers wilt eten: The Ship aan de Bukit Bintang… HEERLIJKE steak!!! Echt een aanrader!!!

Hoi Capelle,

Hotels zijn in Maleisie echt overal te vinden. Ook in KL. In de lonely planet staan een aantal goede goedkope hotels. Wij hadden de eerste nacht wel gereserveerd, maar wegens vertraging met het vliegtuig was onze kamer al weggegeven. Bij de meeste hotels kun je tot laat op de avond inchecken. Als je eerst de kamers even bekijkt weet je meteen of je waar hebt voor je geld. Kijk ook even naar de plaats waar je zit. Dat scheelt veel in prijs (ook wel in kwaliteit oc). In Chinatown of de golden triangle, is het prijsverschil ws groter dan het kwaliteitsverschil;).

Check ook eens het Tune hotel van Air Asia hoe eerder je boekt hoe voordeliger.

Heee,

The Royale Bintang hotel is idd heel mooi :smile:.
Goede ligging, beschikt over een zwembad.

Groeten,

Robert.

Hoi,

Ik was reeds meermaals in KL. Hotel Dynasty was (op 1x na) altijd qua verhouding prijs-kwaliteit goed. Die ene keer waren ze overboekt en zaten we op een (niet nette) rokerskamer.
De andere keer was de kamer, de badkamer en het ontbijt tip top!

Ik ben erg happy met het Capitol Hotel. Een basic hotel; rond de 40e per kamer per nacht. Groot voordeel; hartje centrum Kuala Lumpur, midden in Bukit Bintang tussen alle drukte en shopping malls. Moet je maar van houden, maar geeft wel een perfecte uitvalbasis voor alle activiteiten…

Richting Chinatown heb je nog aardig wat hostels, hier een lijstje met hostels in Kuala Lumpur.

Succes!

wij verbleven in wheelers guesthouse voor 25RM dan heb je kamer voor 2 personen. ze hebben ook slaapzalen.
en een leuk dakterras.