Uitgaan in Hua Hin

Hallo Allemaal,

Ik ben tijdens een eerdere rondreis al eerder kort in Hua Hin geweest.
Bij mijn komende rondreis kom is daar weer, alleen wat langer.

Bij een wandeling ben ik wel een avond markt tegengekomen
en leuke eet tentjes op houten pieren aan zee waar je kan eten.
Een uitgaansgebied (:cheer:) heb ik niet gezien.
Heeft hua hin een uitgaansgebied en waar zit dat?

Bedankt,

Jan.

Hallo Jan,

Als je vanuit de eettentjes aan de pier richting het Hilton loopt (oftewel met je rug naar de zee, linksaf), dan merk je vanzelf steeds meer drukte aan je rechterhand in verschillende straatjes. Dat is het uitgaansgebied of wat er ook voor door mag gaan. Het stelt dus niet zoveel voor.

Auk

Het Hotel waar we zitten is het Wannara Hotel aan de Naresdamri Road.
Als ik goed naar de kaart van Hua Hin kijk denk ik dat ik vanuit het
Hotel rechtsaf af de straat in moet lopen.
Het hotel zit niet erg ver van het strand af.
Voor mijn gevoel loop je de dorpskern uit.
Goed, we gaan daar maar eens kijken, denk ik.

Dank je wel.

Jan.

Hallo Jan,

Als je voor het hotel staat en richting de zee kijkt dan moet je rechtsaf, richting Hilton en Sofitel. Bij soi Bintabath loop je de wijk in. Nogmaals het stelt niet veel voor. Wat barretjes met live muziek.

Auk

Hoi Jan,

Mocht je nog niet geboekt hebben kijk dan op www.latestays.com.
Het hotel wordt daar ook genoemd maar de superior kamer is 500Tb goedkoper dan op hun eigen website.

Auk

Ik kan me vergissen, maar ik heb ook in Wannara hotel gezeten en ben daarvandaan altijd links gegaan (dus met je rug naar de ingang toe, dan is de zee voor je (zie je niet uiteraard) en dan dus naar links. Rechts is helemaal niks te beleven.

Uiteindelijk met google wat kunnen vinden.
Het uitgaansgebiedje (wat het ook voorsteld) zou inderdaad vlakbij
het Hilton hotel zijn.

Gekeken op google maps. Vanuit het wannara hotel moet je dus rechtsaf om daar te komen. In die hoek ben ik nog niet geweest.

Ik ben ook altijd alleen maar linksaf geweest naar het strand, atm machines, een plek om te eten en een avondmarkt.

Via google begrepen dat alle cafees etc allemaal indoors zijn.
Alles wordt aan banden gelegd omdat de koning in Hua Hin woont of een zomerhuis heeft. Een beetje een slaperig :slapen: dorpie dus.
Hopelijk is het er toch nog gezellig.

We zien wel.

Jan.

Alles wordt inderdaad vrij strikt aan de regels gehouden de reden geef je al aan het koningshuis resideert er. Onder het Hilton is een discotheek, voor de rest zijn het allemaal indoor gewone en animatie bar’s, eigenlijk het gebied zo tussen petchkasem rd en de nares damri rd, maar verwacht geen bruisend nachtleven.

Meer landinwaarts dus richting de bergen daar bevinden zich ook uitgaansgelegenheden met (Thaise) live muziek waar dus hoofdzakelijk de Thais komen, zou je niet uit kunnen leggen hoe je daar geraakt want wij zijn daar terecht gekomen dmv vrienden (locals) die daar wonen en elk plekje wel weten.

Aan Soi 94 net over de treinbaan zit een restaurant genaaamd Oy, lekker buiten maar ook een overdekt gedeelte en men serveert er lekker eten, wel even stoppen met praten als de trein voorbij komt, maar dat krijg je er gratis bij.

Ik vind het persoonlijk niet al te geweldig om in die drukke smalle straatje’s te eten midden in het stadje of bij die markt, we kwamen voorheen wel vaak bij Ketsarin aan/boven het water geweldig om te zitten uitkijkend over de Golf van Thailand maar de kwaliteit qau eten beviel ons niet meer zo, misschien te verwend dat kan.