Uganda/Tanzania/Kenia

Hey Allemaal!

Ik ben van plan om rond mei eerst een maand vrijwilligerswerk te gaan doen in Uganda. Daarna zou ik graag verder willen reizen naar Tanzania en eventueel Kenia (ligt een beetje aan de situatie op dat moment). Ik zit te denken om heen te vliegen op Uganda en terug vanaf Tanzania. Is het reizen van Uganda naar Tanzania/Kenia goed te doen? Met welk vervoersmiddel? Hoelang doe je er bijvoorbeeld over om van Uganda, Kampala naar Dar es Salaam te gaan met bus/trein? Is dit veilig?
Weet iemand misschien ook hoeveel een vlucht kost van Uganda naar Tanzania en waar ik dat zou kunnen regelen?
Thanks!

Groetjes, Sanne

Hey!
Ik ben van plan om iets later die kant op te gaan, rond augustus. Ik vlieg naar Uganda, en ga vanaf Kenia weer terug. Op cheaptickets.nl kun je vaak de goedkoopste tickets krijgen.
Of je direct van Uganda Tanzania in kunt weet ik niet, ik ga via Rwanda, met de bus denk ik.
Op Train travel in Zambia & Tanzania | TAZARA, Tanzania Railways & Zambia Railways , Nairobi Arusha Moshi shuttle bus services Private Bus Hire vind je meer informatie over treinen die rijden in Afrika. en op http://www.traveluganda.co.ug/businfo.asp meer over de bus.
Succes ermee!