Hoi allemaal,
Wij zijn van plan om in december 20 dgn naar Africa te gaan.
Wij denken aan Uganda omdat het authentiek is, minder toeristisch en we hier goede verhalen over hebben gehoord. Echter willen we ook een safari doen en in Uganda is minder wildlife te zien als in Kenia en Tanzania.
Is het te doen om bijv. Uganda en Kenia (in Kenia dan alleen lake nakuru en masai mara) te combineren in iets minder dan 3 weken? Individueel rondreizend…
Betreft vliegtickets maakt het qua prijs weinig uit of we terug vanuit Entebbe of Nairobi vliegen. Heen zowieso op Entebbe dan.
Groetjes Wil
combinatie uganda/tanzania is overigens ook een optie…
ik heb destijds een reis gemaakt met nomadtours.co.za van nairobi naar uganda en terug.
Bekijk mijn sites maar eens, mocht je vragen hebben: stel die dan gerust.
Hallo Willy,
Je kunt Oeganda prima combineren met Kenia. Er is vaak niet veel prijsverschil als je op Entebbe heenvliegt en vanaf Nairobi terug, kijk maar eens op de KLM site. In 2 weken kun je heel veel van Oeganda zien en vervolgens word je bij de grens door een Keniaanse chauffeur opgewacht die je meeneemt naar Nakuru en de Masai Mara. Leuk! Kijk anders eens op mijn website voor reis ideeën, www.kazurisafaris.nl. Ik help je graag met het samenstellen van een individuele reis op maat. En anders zijn er genoeg groepsreis aanbieders, zowel Nederlands als Engels.
Groetjes Saskia
Bedankt voor jullie reacties, ik ga hiermee aan de slag.