Hallo allemaal,
Vandaag ben ik naar de vakantie beurs geweest, in de hoop wat duidelijkheid te krijgen, maar helaas…het wordt alleen maar moeilijker hihi.
Vandaar dat ik dacht, misschien zijn er hier mensen met ervaring die mij op weg kunnen helpen.
Ik wil in september naar Afrika, samen met mijn reisgenoot voor ongeveer 3 weken.
De “perfecte” reis zou in mijn ogen zijn :
- Een aantal dagen Uganda; voor de berggorilla’s en de chimpansee’s
- Daarna rondreizen door Tanzania om zo veel mogelijk andere dieren te zien.
- En als afsluiting een aantal daagjes Zanzibar, om te relaxen.
Ik mis de reiservaring om dit daar allemaal los aan elkaar te koppelen, vandaar dat ik dat van te voren al wil doen.
Ik ben vandaag geen organisatie tegen gekomen die dit zo kant en klaar heeft.
-Heeft er iemand ervaring om losse reizen van verschillende operators aan elkaar te koppelen? en kan iemand mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.
-Zou het dan mogelijk zijn dat de ene operator ons begeleid naar de volgende, of is dat (ook zonder reiservaring) ook op eigen houtje te doen?
Ik denk dat als je de hele reis in privé reizen zal doen, dat het allemaal wel mogelijk is, alleen is mijn bankrekening het daar niet mee eens…
Dus ik denk dat het groepsreizen worden. Het maakt niet uit of dit kamperen is of lodges/hotels, maar ik zou het wel erg intressant vinden als er daar reisleiders/gidsen zijn die ons meer over de dieren kunnen vertellen enz.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit stap voor stap in elkaar kan zetten,
Alvast heel erg bedankt voor de moeite,
MvG Eindelijk-afrika