Ubud super-de-luxe

We willen eind mei 2011 weer naar Bali vertrekken voor 3 weken en een paar dagen (3 of 4) daarvan willen we super-de-luxe verblijven in een villa resort in Ubud. Dus vijf sterren, privé-villa met zwembad en mooi uitzicht.

Ik heb al flink zitten zoeken en vergelijken en ik twijfel nu tussen Kupu Kupu Barong (River villa), Kamandala Resort (Pool Villa) en Pita Maha of Royal Pita Maha, dan heeft de laatste de voorkeur.

Heeft iemand ervaring (positief/negatief) met deze hotels of weet iemand een ander geweldig hotel? Liefst wel in de omgeving van Ubud, met een shuttle-service oid.

We willen er rond de 300 euro pkpn aan uitgeven (1 villa voor 2 personen), incl. ontbijt en servicekosten ed.

Dag Cynthib,
dan kom je toch gewoon bij ons :wink:
Warme groet uit Ubud,
Dirk & Saar

Wauw, dat ziet er prachtig uit! We willen eigenlijk helemaal privé, maar ik ga dit zeker onthouden voor een paar daagjes ervoor of erna. :nod:

Op de koffie komen mag ook hoor.
:slight_smile:

Hoi,

Ik heb een aantal jaren geleden in the mansion gezeten.
Erg luxe en erg mooi…

http://www.themansionbali.com/

Het hotel heeft shuttle/mercedes benz service en kwam mij oppikken in Nusa Dua. Ik heb hier Oud&Nieuw gevierd was fantastisch. Alleen erg jammer dat het bijna 72 uur non stop regende …

1 like