Ubud Hanging Gardens

Hoi,

Ik heb het plan om een paar dagen in Ubud Hanging Gardens te verblijven. Dit is vrij exclusief (ik ben er al eens een paar uurtjes geweest voor een lunch); maar ook fors aan de prijs (€250+ per nacht).

Nu vroeg ik mij af of er vergelijkbare topresorts op het eiland zijn.

Daarnaast vroeg ik mij af waar ik de beste prijs kan vinden. De bekende sites als Asiarooms etc zijn enorm duur?

Bedankt!

Ben je nog naar dit hotel geweest? Ik ben ook op zoek naar een dergelijk luxe hotel in (de omgeving van) Ubud en ben benieuwd naar je ervaringen.

Ha, wij denken er nog vaak aan terug. Nog niet eerder verbleven wij in zo’n luxe en prettig resort. Wij hadden een prachtige kamer (hoger op de berg, met prachtig panorama over de vallei)…het privé zwembadje was fantastisch. De sfeer super, verder heerlijk gegeten en een supergoede spa.

Nu is dit mijn subjectieve mening; en kan het maar zo zijn dat anderen het misschien wel nog luxer vinden, of juist vinden tegenvallen vanwege de hoge prijs…maar ik kan mij haast niet voorstellen dat Hanging Gardens echt tegenvalt…

Ik schreef er destijds nog een stukje over op mijn website:

http://www.veelzijdigmaleisie.nl/hotels-ubud-hanging-gardens-bali.htm

Veel plezier alvast! :slight_smile:

1 like

Ziet er goed uit op je website, erg leuke site ook verder trouwens! :thumbsup: En bedankt voor de Agoda-tip, scheelt idd weer een paar tientjes met andere websites. Pfff en nu moet ik nog een jaartje wachten :wink: Ach, kunnen we lekker veel voorpret hebben :slight_smile:

Groetjes, Cynthia

Ja en kun je sparen voor een prijs van meer dan €250 euro per nacht…:slapen:

Ik geef toe dat het enorm duur is (voor de meesten onder ons). Het was voor ons echter absoluut de moeite waard. Verder was het voor ons een speciale aangelegenheid (geen huwelijk :)). Wij vonden het de prijs dubbel en dwars waard. Ik moet bekennen dat het ook al voor 1 overnachting perfect is. Je doet namelijk niet zo heel veel op zo’n dag daar op het resort, waardoor je lekker helemaal tot rust komt (vooral met die fantastische spa). Wij spendeerden onze ‘verkendagen’ gewoon in Ubud zelf (Saren Indah en Michi Retreat)…en voor wat luxe dus naar Hanging Gardens…

Weet je dat er ook (ik meen 3) een aantal resorts op Bali zijn waar je meer dan 2000 dollar per nacht betaalt :slight_smile:

Ach ieder z’n ding toch? Ik kan maar een keer per jaar (lang) op vakantie (geen CAO, dus mijn baas geeft me maar 24 dagen), dus dan maar meteen goed! En nu we nog geen kids hebben kunnen we het er even lekker van nemen cheer
De rest van de vakantie verblijven we overigens in dezelfde hotels als de helft van leden van dit forum, want dan is het geld ook wel weer op, haha. :chin: