Je gaat naar een filmzaal, je gaat binnen, je koopt je ticket, je kijk naar de film en je komt buiten met iets dat je niet wist : Transylvania bestaat ECHT ! WOW !
En als je denkt dat niet lang geleden, Daar Woonde Dracula en de vampiers !
Kom, we gaan kijken !
En op dit manier, meer dan 3 000 Britse toeristen komen, met hun eigen ogen, zien wat het ongelooflijk was, tot recent.
En de Britten komen, ieder jaar, meer en meer, om de kasteel van Dracula te bezoeken (ze bezoeken de verkeerde kasteel), bloedige feesten ( de verf komt van de Codlea fabriek, niet ver van Brasov).
Ik zou zeggen “goed voor de toerisme-industrie”, voor de Roemenen, het brengt geld binnen", maar het is niet zo.
Dit soort toerisme, volgens me, zou verboden moeten worden; Transylvania is een mooie streek van Roemenië; als men wilt een “geldfabriek” van maken met shows en andere idiote activiteiten, het is zeker niet in de voordeel van de Roemenen; sommige profiteren van, maar de meeste lijden onder !:mad:
Groetjes
Sopirla>>>
Niet alleen in Roemenie Sopi, het is treurig/ hoe men aan geld wil komen. Natuurgebieden worden verbouwd ook hier op Bali
Pauli, doe iets ! Schrijf naar “Greenpeace”; ik heb het ook gedaan, ook voor Bali, en de project is niet doorgegaan; doe het !
Je woont daar en dit is een reden te meer !
Red je land, goddelijke paradijs !
Red de eiland !:kus:
Greenpeace mag hier niet aan land komen, ze hebben 2 weken voor de kust van oost java gelegen Sopi
Lieve Paulie,
Waarom niet ? Is er leger geplaatst? Hoe ziet het daar ?
Groetjes
Sopy>>>
Er is daar idd gevochten, hier wordt er geen aandacht aan besteed ,zoals veel in de doofpot wordt gestopt. Ik zag het nota bene op BVN tv. Wil je een petitie indienen waar?? alle 18.000 eilanden zijn helaas betroffen. Dan kom je echt niet ver hier, ieder eiland heeft zijn Gouverneur
ieder district zijn Kabupaten en ieder dorp Kepala Desa en dan kom je onvermijdelijk met corruptie in aanraking. Als" Bule" is dat niet goed!! Keer eerst maar in jullie eigen staat (Nederland). Zelfs de Nederlandse Ambassadeur dhr Nicolaes van Dam kwam daardoor in het nauw. Heb zelf vorig jaar met hem gesproken op een receptie nav Koninginnedag. Nu is hij sinds kort met VUT.
Lieve Paulie,
Wees blij dat je woont op Bali; door hun geloof, zijn ze vreedzame mensen !
Ik ga op Google kijken hoe de situatie zit of misschien straks op het nieuws !
Ik hou je op de hoogte !
Take care !:kus:
Dank jewel Sopi, en jij ook voor jezelf zorgen reptieltje!!
:kus::kus::chin: