hallo
april 2008 zijn wij 25 jaar gehuwd en wij willen een soort tweede huwelijkreis,daarom zijn wwij nu al bezig met te zoeken naar de beste bestemming om de dag na ons feest te vertrekken,de bahamas,jamaica,nederlandse antillen,caraiben en de dominicaansekomen in aanmerking iemand goede raad voor ons
Wat leuk!!! Joh, dan maakt het niet zoveel uit waar je naar toe gaat immers, het feit dat je lekker saampies weg bent, is al heerlijk. Ik woon op Curacao, leuke plek voor een vakantie hoor!
groetjes Anneke Maduro
mij lijkt het ook heel fijn,wij denken eraan verschillende plaatsen of landen te combineren als dat mogelijk zou zijn.
groetjes
Alvast gefeliciteerd hoor, wij zijn ook aankomend november 25 getrouwd en hebben alvast de eilanden saba, st.eustatius en st, maarten uitgezocht. maar weten nog niet hoe en wat. Mijn man heeft daar 3 jaar geleden voor de brandweer les gegeven en ik vond het leuk om eens te zien. Veel plezier met plannen.
Gr. Quenie
alvast gefeliciteerd
wij hebben een klein hotel op Curacao en mischien dat wij iets voor julie kunnen betekenen
ik weet niet wat julie precies zoeken en wat julie precies wensen maar aangezien wij klein schalig zijn is het wel veel persoonlijker dan in een groot hotel
kijk even op onze site en laat het ons horen
groetjes tobias en patricia
www.cactus-inn.com
ps de site is nog niet helemaal af
he tobias, ziet er leuk uit je hotel mijn man blijkt helemaal verkocht aan Venezuela en ik zou graag de nederlandse antillen aandoen.ach we zien wel,zijn er nog niet helemaal uit,gelukkig hebben wij nog tijd om te zoeken
@quenie ook gefeliciteerd hoor,ik zou ook graag st maarten en curacao aandoen maar zo als je hierboven leest zijn we er nog niet uit.gaan zeker bij het reisbureau kijken en vragen wat de mogelijkheden zijn.