Tweede huwelijksreis

http://www.wereldwijzer.nl/images/rating/rating_2.gif

hallo
april 2008 zijn wij 25 jaar gehuwd en wij willen een soort tweede huwelijkreis,daarom zijn wwij nu al bezig met te zoeken naar de beste bestemming om de dag na ons feest te vertrekken,de bahamas,jamaica,nederlandse antillen,caraiben en de dominicaansekomen in aanmerking iemand goede raad voor ons.zou het mogelijk zijn zelf verschillende plaatsen of landen te combineren.

Mijn voorkeur is het Dominicaanse Republiek, hier zijn mijn man en ik ook geweest tijdens onze huwelijksreis. Wij zijn 9 dagen naar Cabarete geweest en hebben uitstapjes gemaakt naar sosua, rio san juan, puerto plata, punta cana, gri gri lagoon.

Ten eerste gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Leuk zeg een 2e huwelijks reis, ik zou zeggen, kom naar de Dominicaanse Republiek, heerlijke bestemming, prachtige stranden en natuur, prettige en warme mensen en niet duur. Laat je niet afschrikken door enge verhalen, het is een super land, als je je normale voorzichtigheid in acht neemt, is het niks gevaarlijker dan Rotterdam of waar ook.
Aan de noordkust is het meeste te zien en te doen, zeker qua dagtochten. Er is meer te zien en te doen dan je in 3 weken kan zien, maar daardoor kun je wel lekker ruim uit het aanbod kiezen.
Bezoek ook onze site eens, wij bieden komplete dagtochten per prachtige sportboot aan, oa naar de Mangrove, koraal riffen, snorkelen, vissen (op hele grote jongens), waterskien, funbanden en paardrijden, alles in 1 tocht en niet duur!!
www.wdtours.info

Veel plezier met de voorbereidingen!!

Groetjes
Jeannette Borgers
WD Tours