Welke expert weet het?!?

Wie o wie kan me helpen waar ik deze zomer met mijn vriendin op vakantie moet. We willen samen een maand (langer kunnen we niet vrij krijgen) gaan reizen weer. Zuid oost Azie hebben we gezien, Amerika heb ik gezien, Mexico en egypte vallen ook af.

Budget: 2000 euro, mooie stranden, geen Europa. Vriendin wil naar India ik had Kenia, Gambia of Kaapverdische Eilanden in gedachten. Maar Jamaica ofzo is ook goed :wink: Kortom: Het maakt me niet zo veel uit waar zolang het maar aan de eisen voldoet.

Iemand de gouden tip voor me?

Waarom niet op reis gaan naar de dominicaanse republiek?Verover de berg Pico Duarte, met z’n 3175 meter het hoogste punt van het Caribisch gebied. En beloon jezelf met een spectaculair uitzicht! Playa Rincón. Bewonder één van de tien mooiste stranden ter wereld. Met z’n duizenden wuivende palmbomen gewoonweg paradijselijk te noemen.Bezoek het grootste nationale park van de Dominicaanse Republiek, Jaragua. Hier leven veel flamingo’s, reigers en pelikanen. Bovendien vind je er grotten met inheemse inscripties.
En wil je meer actie, dan moet je naar Playa Carbarete. Wereldberoemd onder windsurfers, dankzij de hoge golven, de beschutte kust en de juiste wind.
De domnincaanse is wel een heel goedkoop land om naar toe te reizen,verschillende mensen van mijn werk gaan er elke keer naar toe,omdat ze daar een geweldige tijd doorbrengen elke keer als ze naar daar gaan.

1 like