Reis graag en hou van avontuur. Heb volgende reizen gemaakt, Nevada, Arizona, Californie, NY, Whashington, Westkust Canada, streken rond Moscow, Zuiden van India.
Nu zou ik graag Zuid amerika willen ontdekken. Laat me je voorstellen geworden.
Ben sportief van aard, geen roker, kan zeer goed koken, 183 cm, 69 kg, mannelijke persoon,geen, drugs en geen alkohol op reis voor de veiligheid.
Mogen ook andere streken van de wereld zijn.
Wacht op voorstellen, mag ook een reisvrouw zijn.:wereld:
Hoi John,
Welkom op wereldwijzer,
Zag dat je interesse uitgaat naar een land in Z-Amerika?
Waarom niet op reis gaan naar de dominicaanse republiek?Verover de berg Pico Duarte, met z’n 3175 meter het hoogste punt van het Caribisch gebied. En beloon jezelf met een spectaculair uitzicht! Playa Rincón. Bewonder één van de tien mooiste stranden ter wereld. Met z’n duizenden wuivende palmbomen gewoonweg paradijselijk te noemen.Bezoek het grootste nationale park van de Dominicaanse Republiek, Jaragua. Hier leven veel flamingo’s, reigers en pelikanen. Bovendien vind je er grotten met inheemse inscripties.
En wil je meer actie, dan moet je naar Playa Carbarete. Wereldberoemd onder windsurfers, dankzij de hoge golven, de beschutte kust en de juiste wind.
De domnincaanse is wel een heel goedkoop land om naar toe te reizen,verschillende mensen van mijn werk gaan er elke keer naar toe,omdat ze daar een geweldige tijd doorbrengen elke keer als ze naar daar gaan.
groet:georgessiam.
Beste George, vele dank voor je reisvoorstellen voor Dominicaanse republiek. Daar heb ik interesse voor. Heb ook al veel andere wereldreizen gemaakt. Zuid Amerika en omstreken was nog mijn voorkeur.
Ben een sportieve persoon die houdt van de wereld ontdekken. Ben geen roker en hou ook van de natuur op reis. Kan zeer goed regen de warmte, de warmste streek die ik bezocht heb op reis was 64° Celcius. Daar kon je in de warmte bijten en de warmte ging door je schoenen. Zo was het niet raadzaam om te blijven staan. Wel veel drinken en soms wat zout nemen is raadzaam.
Ben een verpleger in Chinese Medecine, Orthomoleculaire Geneeskunde, Tuina en N.R.T Zo kan je nooit ziek worden op reis.
Ben je ook al ingelogd op Windows Live Messinger, zo kan je gratis een videogesprek maken onder onze uitstappen. Mijn mail op dit is John.vino@hotmail.com
Woon in Gent dicht bij bemangrijk trainstation op een laan met bomen. Daar heb je ieder uur een directe trein naar de luchthaven. Dit heb ik al veel gebruikt bij aan en vertrekkomst via de luchthaven. Geen parkeerproblemen. Ook vlug van aard.
Alvast al reisgroetjes en wacht op je voorstellen.
Johannes