Tweede huis in Montenegro

Hallo,
Ik ben benieuwd hoe u denkt over een 2e huis in het land Montenegro. Voor school heb ik de opdracht om een bedrijfsplan te schrijven voor de bouw en verkoop van een 2e huis in Montenegro. Daarom moet ik wat marktonderzoek doen, vandaar dat ik u zou willen vragen om antwoord te geven op onderstaande vragen:
[ol]
[li]zou u ooit een 2e huis in Montenegro willen kopen?[/li][li]in welke leeftijdscategorie zou u zich indelen: 20-30 / 30-40 / 40-50 / 60+[/li][li]wat is de prijs die u maximaal zou willen betalen voor een 2e [koop]huis in Montenegro, die bij een stad ligt en bij de zee?[/li][*]Wat is de prijs die u maximaal zou willen betalen per week om een huis in Montenegro te huren (wederom ligt het huis bij een stad en aan de zee)?[/ol]Ik hoop dat u antwoord wilt geven op deze 3 vragen, dat zou mij enorm helpen! Alvast bedankt!

als ik het het kon zou ik het zeker doen!het zal zo men 4de jaar zijn dat ik op reis ga naar montenegro.als je meer wil weten mag je me gerust contacteren op [EMAIL=“msn??denmeyke@hotmail.com”]msn??denmeyke@hotmail.com

Hallo,

Wij gaan begin september met eigen auto naar Kroatie en Montenegro;
de groene kaart is niet geldig in Montenegro en we moeten aan de grens
een WA verzekering afsluiten.

Weet je hoe dat gaat en wat de kosten daarvan zijn (voor 1 week)

Sietze de Vries

Hallo Sanne,
Momenteel ben ik bezig met een marktonderzoek voor mensen die een 2de huis kopen in Oostenrijk, is het jou gelukt om het marktonderzoek uit te voeren?
Wat heb je allemaal precies gedaan, ik hoop dat je antwoord geeft en dat je me kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
Iris Lenderink