TV programma Onverwacht Bezoek filmde bij Amukela

En de uitzending is te zien op Maandag 15 Juni 21:30 op Nederland 1:

http://www.eo.nl/programma/onverwachtbezoek/2008-2009/page/-/episode.esp?broadcast=10194757

Wijzelf zijn erg benieuwd hoe e.e.a. er uit komt te zien, immers hier in Zuid-Afrika kunnen we dit programma niet zien (ook niet via de BVN). De dag erna willen we via het internet (Uitzending Gemist) proberen te kijken.

Uiteraard krijgen we van het Stokvis productie-team een DvD toegestuurd.

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

Staat genoteerd.

cool

Heee Corné,

Jaaa, zo leuk! Heel erg jammer dat we het idd hier niet meteen kunnen zien, maar we komen kijken als jullie de DVD krijgen (bij deze hebben we onszelf dus alvast uitgenodigd, hihi)

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Jullie zijn van harte welkom natuurlijk :dag:

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

Ja wij willen ook wel bij jullie komen kijken, maar we zijn net afgelopen zondag teruggekomen vanuit Namibie en ZA…
Dan toch hier maar op Ned 1 kijken en eerst maar weer een aantal maanden wat sparen voor onze volgende Afrikareis, dan komen we jullie richting op.

Hoi Ed & Maaike,

En zo kun je de herinnering aan je vakantie levendig houden! Dat deden wij ook toen we nog in Nederland woonde: zo veel mogelijk op TV kijken naar Afrika-documentaires.

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

Corné, ik heb het net gezien.
Erg leuk! TOP!

Ik heb jullie dan eindelijk ook gezien. Zo op tv is vele malen leuker dan foto’s. Wij missen alleen nog de geur van de bush! Nu nog in het echt. Vermoedelijk volgend jaar juni.

He corné!

Geweldig programma en erg leuk om te zien hoe jullie daar leven. Je krijgt een erg goede indruk van hoe zuid-afrika is en helemaal hoe jullie leven.

Leuk om eens gezichten te zien bij de mensen hier :zon02:

Suc6 met de lodge! hopelijk hebben jullie het inmiddels een stuk drukker!

Groetjes Guido

Ik sluit mij erbij aan… inderdaad heel erg leuk om te zien! Krijg er spontaan weer Afrika-kriebels van…

De volgende keer kom ik zeker bij jullie langs! Kan ik weer even sfeer proeven in Hoedspruit, waar ik in 2005 stage heb gelopen. De Spar kwam me dan ook erg bekend voor :slight_smile:

Toevallig zag ik dat dit programma over Z.A. ging. Heb er van genoten!! Het is dat we al iets geboekt hebben anders waren we beslist bij jullie langs gekomen. heb zo in elk geval een hele leuke indruk gekregen van de omgeving en kijk er nu nog meer naar uit om in september te gaan!!! Succes met jullie lodge. Ziet er heel mooi uit.:dag:

Iedereen bedankt voor alle reacties! Wijzelf hebben hier dinsdagavond in de boma met vuur, op de laptop via uitzending gemist kunnen kijken. Het zag er idd erg mooi uit. We krijgen nog steeds veel reacties binnen, dus kan het even duren voordat we reageren op aanvragen etc.

Groetjes uit de bush,

Miriam & Corné.

www.amukela.com