Deelnemers gezocht voor programma RTL 4

Televisieprogramma zoekt mensen die voor een bijzondere reden naar Zuid-Afrika gaan…

Het bezoeken van familie, vriend of liefde, een date, sentimental journey, emigratie, adoptie- of rootsreizen, trouwen, een workshop of een nieuwe baan…Wij willen dat avontuur graag filmen. Dus mocht je plannen hebben in die richting, neem dan contact op met TVBV via [EMAIL=“bestemming_bereikt@hotmail.com”]bestemming_bereikt@hotmail.com en vermeld ook je telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Simone Oskam
Productie “Bestemming Bereikt”

Kijk, ik ga inderdaad wel om sentimentele redenen terug in oktober ;), maar…euhm…betalen jullie dan ook mijn vliegticket? Haha…:).

Ben erg benieuwd naar het programma en ga het zeker kijken whenever it’s in the air!

Beste,

Bedankt voor je reactie.
Helaas is oktober te laat voor ons. Onze opnameperiode loopt van april t/m juli/augustus.

Vliegtickets kunnen we helaas niet vergoeden.

Met vriendelijke groet,

Simone Oskam

Hoi…dat van het ticket was een grapje hoor :).

Veel plezier met de opnamen :).

Ik zit in Zuid-Afrika met een ‘bijzondere reden’,
wil je meer weten neem contact op met mij?

MVG
Mark Petter

Beste Mark Petter,

Bedankt voor je reactie, maar wij zoeken mensen die voor een bijzondere reden nog naar Zuid-Afrika GAAN en jij bent al daar.

Met vriendelijke groet,

Simone Oskam

Beste Simone,
Ik kom net terug van een jaar ZA en heb besloten om weer terug te gaan. Ik heb zojuist de papieren aangevraagd voor een werkvergunning. Ik ben vorig jaar Augustus begonnen met het opzetten van een vrijwilligers project voor Knysna Elephant Park. Ik heb hier mijn hele hart en ziel inzitten en wil niks liever dan weer terug gaan en weer keihard te knokken om mijn droom te verwezelijken. Ik ben sinds 2 weken terug om vrienden en familie weer te zien en uiteraard om financiele redenen, ben er immers een jaar als vrijwilliger geweest en heb dus een jaar geen inkomen gehad. Mijn plan is om rond Juni terug te gaan. Voor meer informatie over Knysna Elephant Park kan je terecht op www.knysnaelephantpark.co.za of wanneer je mij zou willen mailen met vragen over het project ankebakens yahoo.com (zet mijn tel nummer liever niet zo op een openbare site)
Groetjes Anke

Hoi Simone,

Ik heb gisteren mijn verhaal gemaild via Media Paspoort van RTL.
Mijn vertrek naar Zuid Afrika is op 7 september. Dit is zeker net te laat voor jullie opnames?

Groetjes,
Daisy

Ik ga 1 juni tot en met 11 juli vrijwilligerswerk doen vlakbij Durban voor het Bobbi Bear project van de stichting Be More. Dit is een project voor seksueel misbruikte kinderen, waarvan er helaas steeds meer zijn (stijgingspercentage van 400% de afgelopen paar jaar :S), zelfs van ZEER jonge leeftijd, in het door HIV/Aids getroffen land.

11 juli tot en met 5 augustus ga ik vervolgens een (actieve) rondreis door Zuid-Afrika, Namibie en Botswana maken. Ik hoop na deze reis (waar dan ook) een baan te kunnen vinden in het ontwikkelingswerk, na mijn Afrika-reis heb ik zelfs nog geen vaste woon- en verblijfplaats.