En we kijken er enorm naar uit We gaan naar Nederland, vrienden-familie en kennissen op zoeken. De lodge wordt gerund door goede vrienden van ons, en na 3 weken zullen we weer als herboren terugkeren.
Wel zullen we het missen om heerlijk buiten te zitten:
Persoonlijk zal ik het ‘star gazing’ wel missen, zoals gisterenavond toen we met onze gasten door de telescoop keken naar de maan en Jupiter: fantastisch!
Groetjes uit de bush, en straks vanuit Nederland :vak01:
Prachtig! Dat ga je zeker missen. Wat ik ook altijd mis, zijn al die bushgeluiden. Altijd lastig inslapen in het begin ergens in NL! Maar je gaat weer heerlijk familie en vrienden zien, dus dat maakt al het gemis weer goed.
Wij gaan pas weer voor Vakantiebeurs en Fiets en Wandelbeurs - december. Duurt nog maaaaanden!
Ik was in NL in februari and genoten van al die kou en sneeuw, in een warm huis. Vooral de sneeuw was heerlijk.
We gaan volgend jaar wel weer eens een keer, maar wanneer…??:dag:
Geniet Corne in NL, maar neem wel je regenjas mee…
ruim 2 jaar geleden was ik weer in Nederland, en idd… de constante geluiden van het verkeer etc. is dan erg merkwaardig en storend…
Zodra je dan weer thuis in de bush bent is het zo heerlijk rustig… Ik weet nog goed: ging douchen in NL en hoorde van alles en nog wat, kwam weer thuis hier, ging douchen en hoorde alleen vogeltjes zingen
Het gaat prima hier, heb o.a. al het volgende gedaan:
Op terrasje heerlijk trappist gedronken
2 voetbalwedstrijden bezocht: NAC-NEC en PSV-VVV
Met een oude vrind naar de bioscoop en lekker in de kroeg bijgepraat
Veel gewandeld met mijn vader
Genieten van de kinderen met hun Opa en Oma
Het is nl. zo, ik woon bij mijn ouders in, en Miriam bij haar ouders. Regelmatig krijg ik de een (vanmiddag Niels) en dan weer de ander (Dennis) voor 2 nachtjes bij ons te logeren.
Maar, eerlijk is eerlijk we zijn hier nu 2 weken, en ik kijk er toch wel weer naar uit om in de bush thuis te komen.
Maar eerst nog wat meer leuke dingen doen, zo ga ik a.s. woensdag met mijn Pa tevoet naar de stad (Eindhoven) want ik heb nog wat boeken op mijn lijstje staan die ik graag wil hebben. Uiteraard zullen we dan ook daar op het terrasje wat eten en drinken, gewoon lekker genieten en relaxen.
Ik denk wel dat jij en Rex er van zullen genieten om familie en vrienden weer terug te zien. De frikadellen, katjesdrop en fillet americain smaken prima Gisteren hadden we nog Chinees gehaald (babi pangang en foe yong hai, heerlijk…hmmmmmmm…) en daar eten we vanavond weer van.
Het valt me op dat de auto’s hier minder ruim zijn, er op iedere weg wel een bochtje of bultje zit (om de vaart te minderen), het nooit stil is (dat mis ik echt) en veel mensen erg veel haast lijken te hebben. Maar al met al is het wel weer leuk om weer eens in Nederland te zijn.
Groetjes uit fris en koel Waalre (12) maar wel zonnig :zon02: