tussenstops

ik ben aan het rondkijken voor goedkope vluchts naar Mombasa. Ik kom steeds op Brussel uit. Er staan mooie prijzen bij maar er staat nog geen vluchtschema. In hun vragen/antwoordenlijst staat: “**Chartervluchten **worden **flexibel **ingezet. Het kan voorkomen dat we omwille van beschikbaarheden en bezettingen van vliegtuigen of omwille van technische of operationele redenen vluchtschema’s wijzigen waardoor de oorspronkelijk gemelde uurregeling nog verandert. **Tussenlandingen **zijn steeds mogelijk.”
Heeft er iemand ervaring met boeken bij Neckermann.be en hebben ze uiteindelijk veel tussenlandingen? Het liefst wil ik geen of hooguit 1 tussenlanding.
Bedankt maar weer.

Hi Handigje,

Die chartervluchten worden uitgevoerd door Jetair. Neckermann en Thomas Cook kopen seats op bij Jetair.
Normaal gezien kan je op www.jetairfly.com veel vroeger boeken dan bij de andere twee, ook al is het vluchtschema nog niet gekend.
Hetzelfde voor enkele vlucht of omgekeerde vlucht (Mombasa/Brussel - Brussel/Mombasa. Deze kan je enkel boeken bij Jetairfly.
Normaal gezien is er op deze vlucht enkel op de heenreis of enkel op de terugreis een tussenstop in Zanzibar. Deze duurt, als alles goed gaat, tussen 20 à 40 minuten.

Succes met het boeken!

Trudi

Hoi. Mijn zoon is piloot en zijn makker vliegt op dit toestel.

Dit is 1 en hetzelfde toestal voor alledrie , Neckermann, Jetair en Thomascook.
De vluchtschemas (afhankelijk van SLOTS) zijn nog niet gekend voor na de regentijd stop die elk jaar ingelast wordt.

De tussenstops zijn dus dezelfde.

Je kan ook combineren, HEEN vliegen met Neckermann en terug met Thomascook bijv. dat scheelt je soms ook weer 50 euro :slight_smile:

Succes !
p.s. mijn zoon vliegt nog niet bij TUI (jetair etc) , dus ik heb helaas geen korting

.

1 like

Thanx Trudi en Mwende!
Ik ga zeker nog eens kijken wat het scheelt als ik bij 2 verschillende boek.
Het gaat mij natuurlijk eigenlijk om volgend jaar mrt. Ik ben nu al wkn aan het kijken wat de prijzen een beetje doen en aan de hand daarvan wil ik volgend jaar boeken. Weten jullie toevallig of Neckermann,be (waar ik nu het goedkoopst “terecht” kan) ieder jaar zulke aanbiedingen heeft? Wat me ook opvalt is dat Brussel maar tot half mrt op Mombasa vliegt en dan pas weer in juli. Andere plaatsen vliegen wel in de tussenliggende maanden.Nou ja laat ik niet te ver vooruit kijken want school heeft nog steeds niets goedgekeurd :angry:

tot nu toe is dat ieder jaar zo , maar niets veranderd zo snel als de Aviation wereld…

.

Heb gisteren toevallig een piloot van Jetair gesproken. Vluchten zullen normaal gezien blijven doorgaan, maar inderdaad, niet tijdens het regenseizoen. Laatste vlucht terug naar Brussel is altijd de laatste maandag van maart, eerste vlucht terug naar Mombasa is altijd de laatste zondag van maart.
Promoties zijn er, normaal gezien, altijd. Bij Neckermann hebben ze op donderdag hun ‘Dolle Donderdag’-actie. Daar kan je meestal een goedkope vlucht boeken voor de volgende paar weken.
Maar nogmaals, dagelijks in de gaten houden!

1 like