420 euro voor een retour !!!
Antwerp (Antwerp Central** Rail)** - Nairobi (Jomo Kenyatta Intl.) - Return
Departure Tue 7 Feb 12 - Return Tue 21 Feb 12
>>>
.
420 euro voor een retour !!!
Antwerp (Antwerp Central** Rail)** - Nairobi (Jomo Kenyatta Intl.) - Return
Departure Tue 7 Feb 12 - Return Tue 21 Feb 12
>>>
.
Vissen we net achter het net ??
518 euro voor een retour Nairobi,
diverse vertrekdata beschikbaar voor die prijs.
Zonder hotelovernachtingen en safarie.
We willen ook graag een strandvakantie,
maar het hoeft allemaal niet zo luxe te zijn.
Kan iemand ons adviseren over
strandverblijf en safari in februari?
Beste Rob,
We hebben een huis te huur aan de kust in Kenia. 40km ten zuiden van Mombasa in Diani Beach, 400m van de Indische Oceaan. Vanuit diani beach is het heel goed mogelijk om voor een redelijke prijs een safari te boeken. Wij hebben een website waar je foto’s kunt zien en verder veel informatie. De website is www.villakenya.info De safari boeken wij altijd bij Diani Travel.
Mocht je nog meer info willen kun je ons altijd mailen or bellen.
Groeten Peter en Helen
www.villakenya.info
En dat is een supermooie!!
Ga naar Lamu (als je durft :zon02:) Eerste rang nu voor weinig, er is nooit massatoerisme maar nu is het er heel rustig…Prachtige huizen met personeel aan rustig strand. Veel leuker dan Mombasa :zon: Vliegen met fly 540 vanaf Nairobi naar Lamu.
JE MOET INVULLEN STATION (RAIL) Antwerpen of BRUSSEL
De prijs is nog steeds (1 minuut geleden) 420 euro.
@Saada
Ik wil mijn prachtige herinneringen aan Lamu niet verspillen. Ik heb de reportage gezien in ‘‘3opreis’’ …
Ik hou het bij Kilifi, al denk ik om te verleggen naar Takaungu…
Iemand ervaring met deze tickets??
@ evlaanderen nog niet maar mij gaan 15-1 tot 6-2 :vak01:
ja
Kijk op mijn blog… je MOET de treinreis doen anders ben je een NO SHOW en kan je niet mee…
18/10 tot 2/11 jl.
.
Vanaf Brussel 518 euro
Vanaf Antwerpen rail 420 euro
Té gekke prijzen! :dag:
Dankje Mwende dat is wat ik wilde weten…
Terug lijkt het me geen probleem de trein te ‘missen’?
Als je mijn blog leest, zie je dat het van ons toch vrij nipt was. De trein in GOUDA kon er niet door en we moesten overstappen. We hebben geen tijd gehad om te winkelen op Schiphol (niet dat dta van mij hoeft hoor
) want we moesten Inchecken en hop, doorlopen naar het vliegtuig.
Het enige advies wat ik je nog wel wil meegeven is : kies voor KLM en niet voor Kenya airways. Zij werken samen op die lijn en je moet goed kijken naar de uren en de operator van de vlucht.
KLM vlliegt met een 747, wat merkelijk beter vliegt dan de 767 van KQ. Ook is de service beter. De uren moet je zelf beslissen, ik vind het leuker om om 1800 op JKIA te zijn en te wachten op KLM die om 22 vertrekt dan de andere optie. Aankomen in NBO terwijl het net ochtend is kan wel weer handiger zijn, dan 's avonds int donker aankomen. Ieder zijn ding.
Maar voor de prijs moet je het dus zeker niet laten !
ANtwerpen station en/of Brussel station 's ochtends vroeg bereiken is ook niet zo evident. Ik ben thuis vertrokken om 04:15 maar heb dat er zeker voor over ![]()
LET AUB OP DAT JE WEL DE TREIN NEEMT, anders mag je niet op je vliegtuig stappen !!! Je moet je uitgeprintte e-ticket omwisselen voor een treintcket op ZYR of ZWE station !! (en op dat moment check je officieel in voor die vlucht)
Goeie reis
>>>
.
mijn plan was het ook om dit te boeken,
en dan niet met de trein te gaan,
omdat ik van noord-nederland kom,
maar had al wel gelezen, dat je wel met de trein vanuit belgie,
moest komen, anders geldt de voordelig prijs niet meer
helaas-pindakaas
…
Altijd de kleine lettertjes lezen.
.
Fantastisch die lage prijzen, kan ik nog eens goedkoop op visite bij m’n vriend in Tanzania
480 euro om naar Dar -es Salaam te vliegen en dan terug vanaf nairobi zodat ik daar ook nog vrienden kan bezoeken.
Hier heb ik dan wel een treinreis voor over.
Onze vlucht naar nairobi werd door alitalia gecancelled
Vliegen nu ook voor 414,-- met KLM, vanaf antwerpen Centraal.>>>
Gentile Cliente,
Alitalia informa che, il Suo volo AZ157 del 26/01/2011 è stato cancellato .
Per eventuali ed ulteriori informazioni o per effettuare una nuova prenotazione,
La preghiamo di contattare il Customer Center Alitalia
Cordiali Saluti.:mad:
Alitalia
Dear Customer,Alitalia informs you that your flight AZ157 on 26/01/2011 has been cancelled.
For further details and in order to change your reservation,
please get in contact with the Alitalia Customer Center
Regards
Alitalia
ZO zo, hebben ze toch iets geleerd van mijn boze faxen en emails !
Ze hebben ons niets laten weten en wel de vlucht gecancelled !! 23 uur vertraging heenweg en bijna evenveel op de terugweg.
Blij voor jou !
NICE FLIGHT >>>
.
Gefopt door KLM klantenservice. Omdat de overstap trein/vliegtuig nogal krap is heb ik aan klm gevraagd een treinticket een dag eerder als de vlucht. dit is on-line niet te boeken maar telefonisch wel.
De medewerster vertelde dat het dan 25.-- euro per man kost. dus dat ik beter op antwerpen centraal kon vragen de ticket aan te passen.
Toen ik echter op het statiom kwam (moest toch in antwerpen zijn) vertelde men mij dat het helemaak niet kon. Ik moest op dag en tijd van het ticket reizen. Terug thuis natuurlijk grbeld met KLM en daar waren ze het met mij eens dat het hun fout was, mmaar het ticket aanpassen was er niet bij.:mad:
Vertrek antwerpen 07.00
aankomst schiphol 08.52
sluiting incheck/ bagage 09.35
vertrek vlucht 10.35
Zonder vertraging op de trein dus 43 min, kan nog spannend worden.
Iemand ervaring met vertraging op deze IC???
JA.
Ging net ![]()
Succes !
.