klm nieuws voor Belgen

zachte prijsjes voor Belgen (en Nederlanders die de weg weten)

http://view.klm-mail.com/?j=fec717787563027d&m=fe9615707360037877&ls=fe2a16727660027a731370&l=ff021673776006&s=fe561277756d037b7411&jb=ff931375&ju=fe941772716504757c&r=0

Ideaal hoor dat reizen over Antwerpen voor een klein prijsje. Ben gisteren terug gekomen en ben heen vanaf Antwerpen met de trein naar Amsterdam gegaan om vanaf daar rechtstreeks met de KLM >>>naar Nairobi te vliegen en gisteren vanaf Amsterdam naar huis gegaan. Ideaal want ik was maar 420 euro kwijt voor dit retour ticket.
En ik heb weer genoten in Kenia:foto:

Jerop

Hierbij een antwoord op mijn vraag aan KLM Belgie of het noodzakelijk is gebruik te maken van de treinreis Antwerpen - Amsterdam, om vervolgens van Amsterdam naar Nairobi te vliegen.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u informeren dat het verplicht is de treinreis te nemen alvorens
u naar Schiphol gaat. U dient namelijk uw afgestempelde treinkaartje op de luchthave Schiphol te
laten zien bij het inchecken. Kunt u niet aantonen dat u met de geboekte trein gereist hebt, wordt u
niet toegelaten op de doorvlucht.

Ter informatie is online check-in helaas niet mogelijk voor deze reservering.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Kirsten Schepers
Air France, KLM Royal Dutch Airlines en Delta Air Lines

Daarom schreef ik ook “voor Nederlanders die de weg weten” , de heenreis moet u altijd beginnen in België, terug doe je wat je wil.
Het inchecken dient in Schiphol te gebeuren , dat kan je met een Belgische boeking niet met je pc printen.

In maart zo gereisd en ik vind het ideaal hoor, voor zo’n prijs.
Op welke data geldt nu de het goedkoopste tarief? Ik kom namelijk alleen maar uit op minimaal 818 euro.

444 euro is lang geleden , dat was in het voorjaar ,buiten het hoogseizoen.
Je kan nu geen superprijzen ontdekken .

Oh okay. Ik dacht dat het nu weer was aangezien de OP uit mei stamt :slight_smile:
Ja ik had toen een vlucht voor 419 euro, maar zit even rond te kijken voor het najaar/winter. Nog tijd zat!