Turkse zinnen

dankje !! xxxx

heey. wat betekend : seni seviyorun bitanem ?
Alavast bedankt, heb het ook bij erkans vertaling gezet voor als ieamnd eerder is met reageren .

Hier staat dus hetzelfde …maar de vertaling weet je inmiddels al he :lol:

Ja nogmaals bedankt :smiley:

Graag gedaan…(moest ik zeggen van Erkan):biggrin:

Wuahaha je bent me n sjieke he :stuck_out_tongue:

Nogmaals Dames;geen losse reacties meer hier posten…

Plaats je vertaling bij Erkans vetalingen,wat is vastgezet bovenaan

Sorry.

Goedemiddag,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat hier staat??

Hayatta kimse benden zarar görmemistir,bana iyi olana iyi olurum,olmayanada arkami döner giderim.Disiplinli ve dakik olmam en sevdigim huylarimdir.Hem cok uslu hem cok deliyimdir.Ama zararsiz delilerden…:)))))

Bedankt alvast

Ziet iemand de mogelijkheid en de gelegenheid om onderstaande te vertalen naar het turks?

Lieve Ufuk,
Ik ben op het moment bezig met zaken te regelen voor vakantie naar Kusadasi in periode september en oktober. Ik wil graag twee of drie weken in hotel aqua fantasy resort verblijven. Ik moet echter iemand meenemen gezien ik als alleenstaande niet kan boeken voor dit hotel.

Ik heb zoveel te vertellen, maar ook zoveel te delen. Jij praat geen Engels of Nederland en ik geen Turks. Met ons mimiek en handen verstaan wij elkaars taal maar over de telefoon is het moeilijk te verwoorden wat ik jou graag wil vertellen. Ik wil cursus Turks in Kusadasi gaan volgen vlakbij lady beach.

Ik ben na de vakantie heel erg ziek geweest, het gaat nu weer beter.
Ik probeer veel te gaan werken om te kunnen komen en jou te zien.
Mijn dagelijkse bezigheden werken en mijn paarden. Gisteren nog een strandrit van 4 uur lang gemaakt, heb jij deze foto’s ontvangen?

Ik mis je

Vertaling:
In het leven heeft nog niemand schade van mij ondervonden, ik ben goed voor degenen die goed voor mij zijn, degene die dat niet zijn keer ik de rug toe en ga. Stipt en gedisiplineerd zijn, zijn mijn eigenschappen waar ik het meest van houd. Ik ben heel rustig en ook heel gek. Maar van de onschadelijke gekken…