Turkse Vliegtuigmaatschappij Mng

Is deze maatschappij bij iemand gekend ? Ik heb er nog niet mee gevlogen ! Ik heb gehoord dat dit een Turkse vliegtuigmaatschappij is ? :huh: Ik ben al geen vliegtuigliefhebber…integendeel, ik heb echt schrik in een vliegtuig ! Iemand ervaring met deze maatschappij ?

MNG staat voor Ming Airlines, een Turkse maatschappij die zijn werk wel goed doet. Wij vliegen bijna elk jaar met Ming en hebben het al altijd goed gehad, vriendelijk personeel, enz… Echt niet mee inzitten, deze maatschappij is echt wel goed !

Groetjes xxx

MNG, de eigenaar daarvan is geloof ik ook de eigenaar van o.a. de WoW-keten, een internetpagina en een voetbalclub ofzoiets… Tenminste, naja niet dat per se goed is… maar… ik lees MNG, ik denk; daar weet ik íets over… dus bij deze :slight_smile:

Ja en volgens mij is MNG ook nog een kledingmerk maar ik weet niet of dit van hetzelfde is… :lol: hehe Heb het enkel al gezien :smiley:

heyzz…

ik wist niet dat er zooo veel turkse vliegtuigmaatschappijen waren…!!
bij waren tot voor kort alleen onur en sultanriezen bekend :smiley:
naja ik dacht…meld het ff

groetjes

filiz

Ik zal je nog verder verbazen, de Turkse vliegtuigmaatschappijen:

1. Albatros Airlines
  2. Atlas International *
  3. Bosphorus European Airways
  4. Corendon Air *
  5. Fly Airlines *
  6. Freebird
  7. Inter (Express) Airlines *
  8. Kibris Türk Hava Yollari
  9. Kuzu Airlines Cargo
  10. MNG Airlines *
  11. Onur Air *
  12. Orbit Express
  13. Pegasus Airlines *
  14. Saga Airlines
  15. Sky Airlines *
  16. Sun Express *
  17. Turkish Airlines *
  18. World Focus Airways

De maatschappijen gemerkt met een * vliegen (voor zover mij bekend) op Nederland.

zoo…dat is even een rij!!!

groetjes

filiz

Alvast bedankt voor jullie reactie’s ! Maandag vertrek ik, amai, ik zie er echt naar uit ! Groetjes ! :smiley:

veel plezier alvast en een prettinge vakantie waar ga je heen???

Ik vertek morgen naar Alanya !

Zucht…jaloers :stuck_out_tongue: Heel veel plezier Marifer!!! Geniet ervan :slight_smile:

Gisteravond teruggekomen vanuit Alanya. Aanvankelijk zouden wij met Onur vliegen, maar werden omgeboekt naar Transavia. Nou… ik zal er niet veel over zeggen, maar ik zat minstens zo krap als ooit een keer bij Onur. Geen drinken, geen eten… niks, nakkes, nada! Een doosje met een sandwich en een blikje drinken: 6 euro! dat was dus vorige week dinsdag.

Gisteren de terugreis met MNG: Perfect! Veel beenruimte, mooi vliegtuig, volop eten en drinken en een supervriendelijke bemanning. Kom daar bij een nederlandse maatschappij maar eens voor!

Ik teken vorlopig voor de turkse maatschappijen, alle indianenverhalen ten spijt!!!

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=8730
MNG Airlines staat nu net als Onur Air op verscherpt toezicht. Volgens wil het IVW alle Turkse maatschappijen aanpakken :expressionless:

Volgens mij is het gewoon een vies spelletje. De Nederlandse maatschappije hebben gewoon de boot gemist toen de populariteit van Turkije groeide. Men dacht dat het wel snel weer over zou zijn en dat de vakantiegangers dan wel weer ‘gewoon’ naar Spanje zouden gaan.
Niet dus!
En nu? Nu moeten de Turkse maatschappijen zo snel van de markt omdat zij hun plaats in willen nemen.

Boos,
Suzannel :angry: