goedemiddag allemaal …
ben aan het leren maar heb niet zoveel zin vandaag…
goedemiddag allemaal …
ben aan het leren maar heb niet zoveel zin vandaag…
hey meiden…
al terug van het werk…toen met askim online…nu tijd voor ww;)
@toos…wat K van je vader…ik hoop dat het snel goed gaat en dat ie van de ic af mag…heel veel sterkte!!
@bloem…hehe ff het water in het het went zo!!
@nur…succes met leren;)
@dia…al terug van de kapper…? iets speciaals laten doen?
sorry voor de rest weet ik het niet meer…daarom is het fijn om uitgebreid te schrijven zeg maar, dan kan je naar onder scrollen…naja
op stage al afscheids cadeuatjes gekregen…gucci parfum en bodylotion…bloemen en chocolade…
erg leuk…ben er blij mee
iedereen een fijne dag…xx
Zoooo weer thuis…
@Bloemmie: Zo’n cruise is ook leuk, maar idd mei…neee! Maar vooral gaan hoor, een week(of 2 waar je zin in en geld voor hebt hihi)
Zo werk klaar. Word wss toch de middagen, maar ach maakt me ook niet uit dus En het is er best leuk, dus ik kom er mn tijd wel door. Dat vrouwtje met die enkelbanden is nog wel ffies onder de tape…moest vanuit Thailand terug(24 uur onderweg geweest) maar niet haar pootje omhoog, dus voor het in het tape kan zitten we al op maandag!!! Nou en dan nog minstends 4-6 weken …
Nu het eten maken dus tot straks…
Heee wat is er nu gebeurt, kijk ik of er al iemand online geweest is, is de hele site veranderd… Lekker zonnig kleurtje hoor!!
Nou iedereen eet smakelijk, ik ga het onze zo maken
Ziet er zeker zonnig uit kunnen we alvast helemaal in de zomer stemming komen.
Nou mensen,
Ik was even verbaasd over de nieuwe Achtergrond, maar het leest wel rustig hoor. Ziet er zonnig uit en dat is nou net wat ik nodig heb op dit moment.
@Toos, wat een vreselijk bericht over je vader. Ik hoop dat er snel wat verbetering op zal treden. Heel veel sterkte ermee. Wat een zorgen zeg!
@Sev, wat heerlijk voor je dat je goede resultaten boekt. Je vriendin zal wel bijtrekken. Ze is gewoon teleurgesteld dat het bij haar niet gelukt is.
@Bep, wat enig dat je nu weer een leuke baan hebt. Van Harte hoor.
@Turkije-fan, Wel volhouden hoor, blijf positief. En trouwens, waar heb jij de ticket voor april geboekt. Ik kom ze nog nergens tegen. (De goedkope dan)
@Marion, best veel zoveel feestjes achter elkaar. Toch goed van je dat je gaat.
@Bloem ik hoop dat je eruit zult komen. Wees wijs en luister goed naar jezelf.
@Nur, zet hem op met leren.
@Feliz, wat een leuke presentjes heb je gehad. Wat is je volgende stageplaats?
@Dia, zit je haar goed?
Ik wens iedereen een fijne avond.
Nog 32 dagen.
Hallo dames.
Dat wilde ik nu net vragen aan jullie. Hebben jullie ook een andere kleur gekregen? Ja, dus. Ik vind het ook wel een mooie kleur hoor!
Nou, hopen maar voor jou Bep, dat ze nog een poosje wegblijft dan. :evil:
Ik ga ook ff met eten bezig, dus allen eet smakelijk zo en wie weet, tot ziens weer. ![]()
Groetjes
Ja ik ben het met iedereen eens.
Leuk kleurtje!!!
Ga even terug lezen.
GRoetjes jac
Oeps, heb nu mn tekst gewist en weet niet hoe ik het heb gedaan…
Dan maar opnieuw:
Jéééééééj wat ziet alles er ineens zo zonniger uit en anders…Maar alles nu wel in het Nederlands zie ik ? Leuk ! hihi
Sorry, had een vrije dag vandaag maar heb alles eens wat op het gemak genomen samen met mams ! In de voormiddag wat in huis gedaan, namiddag euhhh eigenlijk niet veel
hihi
Jullie gaan echt weer snel met posten hoor ! Kan nx nog bijhouden maar ik beloof dat ik er gauw mn werk zal van maken !
Bedankt voor al jullie medeleven, doet me goed. Hij ligt nog steeds aan de beademing maar gaf wel wat reactie in tegenstelling met gisteren. We zijn een klein beetje hoopvol dat mn vader het gaat redden, alleen is de vraag hoe. We beseffen ook dat het een lange moeizame weg zal zijn.
WW ziet er trouwens mooi uit, leuk die zonnige kleur mag van mij zo blijven.
Hey allemaal,
Ziet er zonnig en leuk uit hier zeg! Wordt er helemaal vrolijk van. Bedankt voor degene die dat gedaan hebben!!
Beppie, fijn dat je een baantje hebt gevonden, succes ermee.
Bloem, grootse plannen allemaal, gewoon doen wat je kunt doen en zeker niet laten!
Dia, lekker naar de kapper geweest? Heerlijk is dat hé, tenminste ik vind het altijd erg prettig.
Filiz, klaar met je stage en nog verwend worden ook! Je hebt t vast en zeker verdiend meis.
Fransijn, je hebt het ook altijd zo druk, kan me voorstellen dat je weinig tijd hebt om ook nog eens een heel verhaal op ww te zetten. Vind het knap van je dat je zoveel dingen tegelijk kan doen.
Voor de rest wens ik iedereen weer een fijne rest van de week toe, waar of hoe dan ook!
Zelf ga ik morgen maar weer eens aan t werk na bijna 6 weken thuis te zijn geweest ivm de operatie. Zie er best een beetje tegenop, maar ik ga er vanuit dat ik in no time weer gewoon in het ritme zit!
Straks nog ff buikdansen met Mar, heb er zin in…wiebeldewiebel haha.
@ Toos: Sterkte ermee hoor! Hopenlijk heb je binnenkort wat betere berichten.
@ Crazymar: Nou, dat zal zeker weer wennen zijn na zolang te zijn thuis geweest. Werkse in ieder geval weer en doe nog maar een beetje voorzichtig. Veel plezier ook bij het buikdansen vanavond en doe Mar ff de groeten van mij. ![]()
Groetjes.
**Hé wat is het mooi geworden hier op WW. Wordt er helemaal zonnig van! **
**Heb niks bijzonders laten doen hoor bij de kapper. M’n haar hing inmiddels zo’n beetje tot op m’n kont dus er is weer een stukje vanaf. Heb al wel iets uitgezocht voor een volgende keer maar dat zal wel voorjaar worden. **
**De vakantie is ook min of meer rond, het zal Side Star of Side Star Park worden. En we gaan dan woensdag op m’n verjaardag boeken. Leuk kado! **
**@Filiz: wat een leuke kadootjes! **
**@Beps: fijn dat het je leuk lijkt. Hopenlijk kun je er een tijdje blijven. Voor haar niet leuk maar voor jou natuurlijk wel lekker. **
@Sev: ook wel 's lekker toch zo’n relaxdagje. Had vandaag net zo’n soort dagje met mijn mams.
**@Toos: ik hoop zo voor jullie dat het toch nog een positieve uitkomst gaat worden. **
@Mar: lekker gebuikdanst? Voor morgen alvast succes voor je ‘eerste’ werkdag.
Nou lieverds ik ga lekker naast vriendje op de bank hangen, tot later!
zo wat een gezellig kleurtje hier!!!
ik vind het wel wat hebben ![]()
zo ben nu lekker enigzins gestopt met leren… op een gegeven moment had ik dat woordenboek wel gezien… doe liever wat leuke dingen, zoals voor mijn site werken… misschien wel handig voor de dames die Turks aan het leren zijn … we hebben een overhoorprogrammatje gemaakt waarmee je turkse woorden kunt leren. Kan je downloaden op mijn site. Heel handig vind ik persoonlijk… we deden het omdat het met mijn eigen woorden leren niet opschoot, nu is het klaar en ik dacht, kan het mooi voor dilci gebruiken dus vandaar…
iedereen lekker gegeten? Verloofdelief is nu bezig, ik zou eigenlijk koken maar had werkelijk compleet geen zin meer!
@toos: ik hoop dat je binnenkort echt beter nieuws krijgt
@crazymar: succes met werken morgen, dat zal wel weer wennen zijn.
@diamond: en is het leuk geworden
@rest: geen idee wat ik meer moet zetten… fijne avond!
Wat is het mooi geworden hier, lekker vrolijk al dat geel!
@toos
Sterkte maar weer, ik hoop dat er snel duidelijkheid zal zijn.
@dia
Wat grappig dat jullie nu Side Star of Side Star Park in gedachten hebben. Side Star heeft het strand direct achter het hotel en bij Side Star Park moet je een klein stukje lopen.
@filiz
Ze hebben je lekker verwend, heb je nog vlaai getrakteerd?
@mar
Veel plezier met buikdansen straks.
@bep
Leuk werkmiddagje gehad, wat voor werk is het?
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
Even het lijstje naar voren gehaald voordat we hem straks niet meer kunnen vinden.
Ik ga zo naar een vriendin, lekker bijkletsen.
Iedereen nog een prettige avond!
Goede avond!
Vandaag eens een keer goed doorgewerkt. Huis weer aan de kant, de was weer weg want er lag me toch een berg was opeens. Vraag me soms af hoe dat zich zo snel kan vermenigvuldigen. Konijnen zijn er niets bij.
En nu is het tijd om hier even te reageren.
@Jac
Heerlijk als het rustig is en je even tussendoor kan posten op WW.
@Bloem
Denk rustig over G. na, gaat allemaal goed komen. Vriendin zonder geld wint de loterij en kan plotseling toch mee.
@Dia
Lekker gerelaxed bij de kapper?
@Nur
Toch nog een beetje kunnen leren vandaag?
@Filiz
Goede dag voor jou. Met askim op msn en dan nog verwent worden op stage.
@Beps
Fijn dat het werk goed bevallen is.
@Fransijn
Is wel veel 3 dagen op een rij verjaardag maar het is nu eenmaal niet anders. Beter zo dan dat J. op dezelfde dag geboren was als mijn vader. Was het helemaal niet leuk geweest.
@Toos
Blijft nog afwachten hoe je vader hieruit gaat komen. In ieder geval weer een beetje hoop nu hij reactie geeft. Maar het blijft een spannende tijd voor jullie. Hopelijk komt er snel wat positief nieuws.
@CrazyMar
Veel succes morgen met werken en voor vanavond…veel plezier met wiebelen.
@Fransijn
ik heb geen ticket geboekt, want er is nog heel weinig. alleen Corendon heeft tickets voor april.
ziet er inderdaad leuk en zonnig uit.