Heb vandaag examen gehad en door de spanning die weg valt ben ik nu doodop…
Leerkracht zei dat het perfect was, nu mn punten afwachten maar hij was erg positief ! Hij vond me een goede leerling, erg gemotiveerd dus dat zit wel goed denk ik…
Mn vriendin is niet geslaagd voor een examen (van enkele weken terug, nu pas de punten gekregen) en is nu gewoon boos uit jaloezie omdat ik geslaagd ben en zij niet… Ah ja, waait wel over, doet ze enkel haarzelf aan, alleen niet gedacht dat ze zo kinderachtig kon zijn …
Ga nu eerst eten, zie scheel van de honger :smoke:
10/01 Cynthia 11/01 Dettje 22/01 Roanna 24/01 Diamond 13/02 Fransijn 14/02 Marion2 23/03 Mar Mier 04/04 Beps 14/05 Besmile 20/05 Turkije-fan 28/06 Toos 01/08 Linda 09/08 Filiz 22/08 Jac 19/10 Sevgilim 13/12 Turkije lover 29/12 MK116 & Bloem29
Het verjaardagenlijstje even bijgewerkt. Is wel een leuk idee trouwens zo’n lijstje. Ben de afgelopen tijd bijna niet langs geweest, klein beetje bijgelezen. Is alleen van blijven hangen dat Beps een andere baan heeft, bij deze gefeliciteerd hoor. De anderen ben ik niet vergeten, maar weet het even niet meer. Heb een hele drukke tijd, sinds vorige week ligt mn vader na een routineoperatie op intensive care. Er zijn flinke complicaties en het was kritiek. Nu stabiel maar nog steeds zorgelijk. Hij ligt in een ziekenhuis 2 uur rijden bij ons vandaan, doen dus niks anders dan heen en weer rijden. Gisteren even naar de vakantiebeurs geweest, was er erg rustig en er waren er al een heleboel naar huis. In Turkije was weinig meer te doen. Vond het toch leuk om er heen te gaan. Sorry trouwens voor dit egobericht.
Jeeh Bep, gefeliciteerd dan, al is het dan voor tijdelijk. Je weet maar nooit!! Voorlopig weer even onder de pannen. Kun je weer sparen voor de cocktalis in Kusa :lol: … De IS al in de kast?
@ Dia: Enneh… Dia, zijn jullie er uit gekomen vandaag? Nou ik wist het wel, als ik naar Side moest. :nod:
@ Bloem: Gaan, gewoon gaan! Volgens mij, doe je dat ook en gelijk heb je.
@ Roanna: Bedankt. Tja we hopen ook dat hij het gaat redden, ziet er op dit moment niet goed uit. Het leek even beter te gaan, maar vanaf gisteren een flinke achteruitgang. Hoge koorts ondanks antibiotica en beademing eraf ging niet. Gisteren reageerde hij nog op aanspreken, maar vandaag niet, ze denken dat er misschien schade in zn hoofd is omdat hij een tijd te weinig zuurstof heeft gehad. Hij heeft ook een bloedvergiftiging en dat kan ook schade geven. Dus op dit moment is niks zeker.
**@Sev: rust nu maar lekker even uit. Fijn dat die leraar zo over je te spreken is. En idd een beetje flauw van die vriendin maar waait vast snel weer over. **
10/01 Cynthia 11/01 Dettje 22/01 Roanna 24/01 Diamond 13/02 Fransijn 14/02 Marion2 23/03 Mar Mier 04/04 Beps 14/05 Besmile 20/05 Turkije-fan 28/06 Toos 01/08 Linda 09/08 Filiz 22/08 Jac 03/10 Nur 19/10 Sevgilim 13/12 Turkije lover 29/12 MK116 & Bloem29
heb mezelf er ook even bij gezet!
**@ Toos: Dat klinkt inderdaad niet best. Het is dus eigenlijk een kwestie van afwachten hoe hij hier uit komt? Ik vind het heel erg voor jullie en natuurlijk voor hem, maar zoals gezegd, ik blijf duimen. **
@ Dia: Ik zou dan naar Side Star Park gegaan zijn. Lekker luxe en als tussendoortje even een keer naar Hotel Karhaman. Heel eenvoudig, maar moet heel gezellig zijn.
vanmorgen al geen zin om iets te doen, maar ik moest vandaag iets doen dus moest toch opstaan. later ging het beter, maar vanavond ging het weer mis. wilde het liefst weer alles achter me laten en vertrekken
gister wel mn huiswerk gemaakt. morgen een toets, maar nog niet geleerd.
stiekem gekeken voor ticket voor april en februari. april heeft nog maar heel weinig.
Goede avond (nacht) allemaal.
Heb snel even alles bij gelezen. Nadat J. uit school kwam zijn we naar de verjaardag gegaan van mijn vader. Valt niet meer mee als je 3 dagen achter elkaar feest hebt dus toen we thuis kwamen ben ik als een blok op de bank in slaap gevallen. Toch nog maar snel even bijgelezen.
@Summa
Leuk dat je nog aan ons gedacht hebt in Turkije. Blijf genieten he!!!
@Bloem
Ben benieuwd wat je beslissing zal zijn, wel of niet naar Turkije gaan. Zou zelf ook liever niet alleen gaan hoor, toch gezelliger met zijn tweetjes. Heeft mams geen zin om mee te gaan?
@Beps
Gefeliciteerd met de nieuwe baan, al is het dan tijdelijk, je wordt er nooit stommer van toch?
@Toos
Heel veel sterkte met je vader. Hopelijk komt alles goed met hem.
Goedemorgen allemaal,
Ja het is half 2 even geen bellen dus wereldwijzer lezen.
@ Bep: Gefeliciteerd met je baan!!!
@ Sev: WOWIE toch leuk als zo’n leraar dat zegt.
@ BLoem: denk denk denk. Alleen ja ik vind het zelf niet leuk, ga liever met zijn 2 of meer. Maar je moet gewoon eventjes alles op een rijtje zetten voor en tegens.
Wanneer wou je ook al weer gaan volgens mij heb ik dat stukje gemist.
@Toos: Heel veel sterkte de komdende tijd…wat een toestand. Denk je dat alles achter de rug is, gebeurt er dit… Ik zal aan jullie denken de komende dagen, en blijven hopen dus…
@Bloemmie: Geheimschrijver… kleine dingen zeggen, maar niet wat en waar…WAAR ZIT JE NU WEER OP TE BROEDEN??? En wat die centjes betreft…daar zijn ze in zwolle alleen maar blij mee, want wat ik verdien hoeven zij niet te betalen…is het minder dan de uitkering vullen ze aan… Schiet er financieel niets mee op, maar vind het ook lekker om te werken, EN om in the picture te blijven…
@Dia: Al handdoekjes gehaald?? En gewoon boeken wat het lekkerst voelt toch…
@Roanna: Het begint op WAS te lijken hihi… van alles nog niet genoeg om een hele IS te draaien… Wel lekker alles aan kant voor ik beginnen ga. Komende tijd(week) bijna full-time, en dan dus die mooie uren… Lekker hoor, weer wat ervaring op mn cv erbij, en weer ff meedraaien in de maatschappij
@Marion: Precies, van werken is nog nooit iemand achteruit gegaan…en ik heb er zin in!!
weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen, vast ge-slaap-fietst ofzo…zzzzzz…:drugged: …
tja plannen, geen tijd om verder te onderzoeken.
zal denk ik toch alleen worden, want de vrienden/ familie die evt niet negatief tegen turkije staan, hebben geen geld/ tijd…zucht…
zat te denken aan half mei. maar nu dacht ik, ach, ik ga het eindelijk doen. wil al zolang zo’'n gulet cruise van een week maken, maar ja…maand mei is het water nog een bietje koud…misschien dan toch juni?? maar dan is alles weer duurder…
ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet!!
komt vast goed :biggrin: :unibrow:
oh ja, allemaal een leuke dag, met werk, studie of thuis en met een lach!!