Nou meiden, duimen…
Het is maar voor tijdelijk(de dame daar heeft haar enkelbanden gescheurd…4-6 weken??) maar ik moet straks op gesprek. 24 Uur per week, de eerste week full-time… ach waarom niet, blijf ik iig in the running…
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???//
Deel 16 en dan als zoveel volgekletst. Niet te geloven.
Nog geen tijd om bij te lezen, maar wel om even dag te zeggen.
Hoop eind van de middag even wat tijd over te houden voor hier.
Hou je haaks allemaal. Take good care of yourself.:slywink:
Nog 33 dagen.
foutje
@Beps
SUCCES
Duim voor je!!!
@beppie…ik duim hoor!!
@fransijn…jij ook ![]()
oke nog 2 uur om niks te doen…
wel even een vraag…ik heb dus deze week de laatse week stage…en ga donderdag met de kids kegelen als afscheid…
iemand een leuk idee wat ik voor mn collega’s kan doen…? ik vind alleen vla geven (jaa we zijn hier in limburg) een beetje afgezaagd…
xx
@filiz, vla is wel orgineel, altijd die vlaai, hahahaa, wel lekker, daarom valt het altijd zo goed in de smaak…:unibrow:
@beps, he, goed nieuws!! kei-gaaf, ff gauw op de wii dan nog, straks is het uit met de pret…hahaha
ik ga misschien iets heel stouts doen…:wubs:…heb dr kriebels van in mn buik…een weekje G. moet toch wel kunnen??
@Bloemmie: Moet kunnen…gewoon gaan…ikke ga wel mee :hihi: maar dat gaat niet lukken haha!! Is ook niet leuk voor jou, zo’n keurig getrouwde vrouw mee, die alleen wil gamen en slapen…en zonnen en mooie mannen kijken en lekker eten…Nee ik ga niet mee!!!
Ohhh heerlijk bloem,even lekker er tussen uit top zeg.En stout zijn mag toch af en toe wel;) :unibrow:
Hey Hey
Dames tıs summa hıer lıve uıt antalya.
![]()
Toetsenbord ıs even wennen maar goed.
ık heb het hıer geweldıg naar m’n zın, echt ıs nog veel beter dan de vorıge keer. Het weer ıs hıer super! ben hıer maar voor een weekje echt echt veel te kort ık zou er zonder problemen een maand vam kunnen maken.
m’n vrıend ıs echt geweldıg hıj ıs me van de luchthaven komen halen ın kostuum ooooh hıj zag er zooo geweldıg uıt mmmmmmh:wub:
gısteren groot famılıebezoek gehad oooh stress maar wel heel lıeve mensen.
morgen gaan we uıtstap maken naar de watervallen met mama erbıj, dıe ıs ook zoo geweldıg ık ga da mens echt mıssen, en dan nog enkele andere plaatsjes…
zoo dıt was al kort verslag hoop dat alles ın Nl en Belgıe ook ok ıs:thumbsup:
dıkke kussen summa:tongue:
xxxx
geniet lkkr verder summa…en veel plezier morgen bij de watervallen…
xx
@ summa, klinkt geweldig.
@ de rest, het enige dat me tegenhoud om niet te gaan, is dat ik dan alleen moet gaan. was de vorige keer toch een beetje tegengevallen en dan vraag ik me af of het wel de moeite waard is.
de ene vriendin heeft geen geld, de andere geen tijd en de andere kan./wil niet naar turkije…zucht…
wel een dilemma, weer alleen en gewoon gaan?? zucht
ach bloem…het is maar een weekje…waarom zou je het niet doen>? genoeg vrienden daar met wie je de tijd omkrijgt!!
xx
2 dan dus ejh!! ![]()
en dat dacht ik de vorige keer ook, viel toch een beetje tegen…ach…nog ff over nadenken
@Summa: super dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er nog maar even van! Leuk trouwens om je ff te horen hier!
**@Beps: ook van mij veel succes! **
**Nu weer verder met het reisgids-gedoe, zijn er nog niet uit :tssk: **
Summa,heerlijk dat je het naar je zin heb,lekker genieten he en leuk om wat van je te horen.
Bloem,gewoon gaan er even lekker tussen uit is toch altijd heerlijk.
Beps,veel succes.
Diamond,ondertussen al een keuze kunnen maken.
@bep
Zal voor je duimen, al is het maar voor tijdelijk… leuk om weer even bezig te zijn en staat weer goed op je cv.
@summa
Goed te horen dat je het zo leuk hebt, geniet lekker verder.
@dia
Succes met zoeken!
Wat een luxe probleem, niet kunnen kiezen naar welk hotel je wilt ![]()
@bloem
Niets overhaast beslissen, misschien is er straks zomaar iemand die wel mee wil gaan. Heb je nog een beetje genoten van het schaatsen???
@filiz
Vlaai blijft toch altijd lekker…
het is hier trouwens echt schitterend weer!
ik zit binnen maar buiten schijnt het zonnetje, blauwe lucht en ik heb het warm!!
zommmmmmeerrrr!! zooooommmmmeerrr! ![]()
heb idd genoten van het schaatsen, zaterdag nix gezien, zondag wel
heb nu nog meer zin in de weekenden dat ik live ga, whieheee!!
Hier ben ik weer even. Alleen vandaag even bijgelezen.
@Bep, is het nog gelukt, wat betreft die baan? Ik hoop het maar voor je. Hoe meer ervaring, des te sneller je weer iets anders vindt.:nod:
@Filiz, vlaai is altijd goed. Weet je wat ook nog leuk is? Voor je collega’s een gelpen met een persoonlijke noot erbij. Hoeft niet duur te zijn. Kijk eens bij Z**man.
@Bloem, als je denkt dat het goed voor je is, doe het dan gewoon. Je komt overal weer gezellige mensen tegen. Had ik ook toen ik in m’n eentje naar Cappadocië ging. Sterkte met de beslisssing.
@Summa, wat leuk dat je even komt posten. Fijn dat je het daar naar je zin hebt.
@Dia, het aanbod is groot en dat maakt de keuze alleen maar lastig. Luxeprobleem, maar toch. Ik hoop dat je iets naar je zin zult vinden.
Sorry voor de rest waar ik niet op heb gereageerd.
Ga nu snel koken en dan sporten.
Zie jullie morgen wel weer.
Fijne avond allemaal.
Nog 33 dagen.
Zooooo ik ben weer ffies onder de pannen!!
De dame daar heeft haar enkelbanden gescheurt…heel zielig…hoop dat ze niet teveel pijn heeft, en het voor haar niet te lang duurt(MAAANDEN mag van mij hihi) Zolang blijf ik daar, en de tijden…zoooo mooi
Maandags van 12 tot 5 en derest van 8 tot 13 lalalalalalaaalaaaala
Nou ik kom dus minder langs, want ga eerst ff grondig ingewerkt worden…komende week gewoon 4 hele dagen…en dan zien we wel weer
Bloem doe nou maar gewoon, geniet, het leven duurt niet lang(en je bent langer dood dan levend hihihi) dusssehhh GAAN!!!
@ beps, gefelici-dinges, niet leuk voor haar, maar goed voor jou, net nu je de centjes rond had, kun je weer veranderen, ahhahaa
@ fransijn, leuk dat je weer lekker af en toe langskomt, kort maar krachtig.
heb toch het vermoeden dat ik mn dilemma aan het verkeerde publiek heb voorgelegd…hahahaa
nou ja, heb wel een nieuw idee, dus…hou het nog ff geheim, maar wordt vervolgd…!
:unibrow: