Turkish Teatime deel 16 !!!

@marion:gefeliciteerd met je zoon

@roanna: hier dan mijn uitslag, het was een wedstrijd over 5,1 km, mijn tijd 33.21 (6.40 min per km) 281ste vd 317 lopers totaalklassement, ben 33ste geworden bij de vrouwen senioren. Maar twee hele belangrijke punten: heb 2 minuten van mijn beste tijd afgehaald (vandaag was het 5.1 km terwijl de andere wedstrijden die ik gelopen heb 5.0 km waren) en ik heb pijnloos gelopen. Mooi parcours geheel verharde weg alleen harde wind.

Ga nu mijn spullen pakken, ga naar mijn moeders verjaardag en blijf daar dan slapen ben morgen weer thuis

@diamond: al een keuze gemaakt vandaag

@ Linda1980: Jij ook nog gefeliciteerd dan met je moeder en nog een fijne avond daar dan.

Wat goed van je, dat je pijnloos hebt gelopen. Dan maakt die tijd en welke plaats even niet zoveel uit… Goed hoor! :thumbsup: :thumbsup: Ik doe het je niet na! :unibrow:

Ik ga zo ook even uit “eten” bij de Mac! :stuck_out_tongue: Allang niet meer gedaan en deze Macdrive is pas helemaal verbouwd en schijnt nu de mooiste van Nederland te zijn. Dat gaan we dus nu even controleren. :tongue:

Fijne avond verder nog!

@roanna: dank je veel plezier en eet smakelijk bij de mooiste mc d van nederland

@diamond: volgende week zondag doe ik mee aan de slangebeekloop bij jou in de wijk

Hi ladies,

@Marion: beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je zoon! Hebben jullie een leuke dag gehad?

@Jac: jij gefeliciteerd met je neefje!

@Linda: goed gedaan :thumbsup: :thumbsup: Nee nog steeds geen keuze gemaakt, hopenlijk vanavond. Feliciteer je moeder ook ff van mij!

@Roanna: lekker gegeten bij de Mac? Is af en toe ook reuze lekker!

@Filiz: jeetje wat een druk weekend. Doe het maar ff rustig aan nu.

@Beps: super dat het zo mooi is geworden! Zal van de week eens naar de B*r gaan, lijkt me ideaal zo’n handdoek!

Kregen jullie ook een errormelding, als je probeerde op de site te komen?

Nouja, zo te zien werkt het weer!

Die Mac was echt mooi. Heel modern en strak ingericht, met ook lange witte tafels met losse poefs. Als je nu bij of voor het raam wilt zitten, kan dat alleen nog aan hoge tafels langs de ruit gemaakt met hoge krukken. En dan van die grote witte lampekappen boven de lange tafels. Echt heel mooi geworden.

En ff lekker een happy meal gehad met als toetje een sunday ijsje.:thumbsup: I’m lovin’t sometimes. :stuck_out_tongue:

Hey meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties…we hebben een tiener nu…help.
Reactie van J. toen ik hem feliciteerde van jullie: hoe kennen die meisjes mij toch allemaal?
Volle bak dus vandaag. Vanmorgen gelukkig wat rustiger, een uurtje bezoek gehad. Maar vanmiddag liep het storm, vanaf 2.00 tot nu. Hij is weer goed verwend natuurlijk en heeft een geweldige dag gehad, en dat is het belangrijkste. Moet nu nog eventjes gaan knutselen want heb de pinguins nog niet allemaal af. Zal een latertje worden, morgen maar rustig aan dus.

@Linda
Gefeliciteerd met je moeder.

@Jac
Gefeliciteerd met je neefje.

@de rest
Sorry maar weet het ff niet meer. Jullie zijn morgen weer aan de beurt

ik heb ook alles bijgelezen maar heb gewoon geen zin om te reageren, goede reden voor hoor…
toch wel leuk dat J ons ‘meisjes’ vindt, hahaha

de goede reden…de lettertjes dansen voor mien oggjes en ben niet helemaal helder
bij mij gaat ie nu dus niet meer zo helder. mn broer was jarig, dus ben van 5 tot 8 geweest…en met zn mooie fancy bar, heb ik 3 cocktails achter de kiezen en een hele fles baileys…het was dus gewoon een keer gezellie als uitzondering…ben blij thuis te zijn want ik donder in mekaar…flllllffffpppffff…ben echt kachel…

Leuk he Bloem…verjaardagen…en Baileys :thumbsup: .
Gefeliciteerd nog met je broertje. Vruchtbare dag blijkbaar die 14 januari (of eigenlijk 9 maanden daarvoor :slywink: ).

(@Marion: Vast wel, want ik denk maar zo dat die dag mn zus ook ‘ontstaan’ is!!)

Goedenmorgen allemaal…

@Marion: Ohhh heerlijk, meisje…geef J een giga-knuf van Meisje Beps :hihi: … Is het gelukt met knutselen???

@Bloemmie: Hoest met het hoofdje?? En het strotje, btje droog??? Ja dan heb je hem: DE KATER HIHIHI!!!

@Dia: Die handdoeken zijn heerlijk makkelijk…wassen, klaar, omknopen, jezelf lekker verzorgen en je haar is droog genoeg om te gaan stylen ofzo…maar doordat je het niet afdroogt(lees: mishandelt) breekt het minder en is de conditie erdoor beter…(ik heb er nu 10!!!)

@Linda::thumbsup: :thumbsup: Ik doe het je niet na!! Hoop dat ook je moeder een fijne dag gehad heeft!

@Roanna: Mac… nee niet mijn ding…soms als de puber en ik samen weg zijn mag hij er graag ff stoppen voor iets Bigs(maar dat ook echt giga Big zeg maar) Ik ben dan meer van het “burgerlijk-koninklijk” voedsel :lol: !!

@Jac: Was het allemaal te doen gister?? Nog gefeliciteerd met het kereltje…die leeftijd is niet helemaal mn ding dus…nog een jaartje of 6 erbij, dan worden ze eigenwijs en vind ik ze dus veeeeel leuker hihi

Nou goed, vandaag MOET ik dingen doen, anders loopt er vanalles fout…
Tot vanmiddag(of eerder)

Goede morgen allemaal!

@Beps
Knutselen was gelukt! Had ook geen keus want het moest klaar vandaag. Wel erg mooi geworden die pinguins.

@Linda
Een knappe prestatie heb je weer geleverd…proficiat.

@Roanna
Is echt een straf voor mij , eten bij de Mac, ik vind het zo vreselijk. We komen er dan ook zelden, misschien zo’n 2 maal per jaar. Gelukkig gaat J. net zo lief uit eten bij Ala Turca (hij krijgt daar ook altijd een kadootje) want kijken van hieruit uit op de gele M.

Goedemorgen dames.

**Ik kom hier ook maar even zo vroeg posten, want ik kan nog niet in de badkamer, omdat momenteel de verwarmingsketel z’n jaarlijkse beurt krijgt en daar nu een monteur mee bezig is. :frown: **

**@ Marion: Het is dus gelukt met je pinquins. Wat zal hij trots zijn om dat te mogen uitdelen op school. **

**En dames, zò vaak kom ik nu ook weer niet bij de Mac hoor, maar zo af en toe vind ik dat best lekker. (Happy-Meal) Ennehhhhhh deze Mac is echt hèèl mooi geworden en dat moest ik toch ook even gezien hebben. :lol: :stuck_out_tongue: **

**Allemaal een hele fijne dag en Bep succes met alles wat je MOET doen vandaag en hopenlijk gaat alles lukken. :slight_smile: **

Groetjes

1 dagje niet geweest en weer van alles gemist

@jac
Gefeliciteerd met je neefje

@linda
Gefeliciteerd met je moeder en natuurlijk met de je nieuw PR!!

@marion
Gefeliciteerd met J.

@bep
Gefeliciteerd met je zus

goede morgen meiden…

hmm waar zal ik beginnen…

@linda…wat goed van je record…proficiat!!

@dia…hebben jullie al een keuze vn hotel kunnen maken…?

@beppie…nog gewii’t van het weekend…?

@roanna…gelijk heb je :wink: ik vind AF EN TOE mac ook lkkr…!!

ik zal vast iemand vergeten zijn…sorry!!

dadelijk askim online…anders lag ik nu nog in bed hoor…hoef pas om 3 te werken dus das wel lkkr;)

tot later…xx

@marion…gelukkig dat de pinguins mooi zijn geworden…de kids zullen er vast blij mee zijn;)

@bloem…na dorst…?

Bloem,zal wel veel water worden dan vandaag,zeker wel een droog strotje?

Filiz,veel plezier met je askim online lekker gezellig babbelen.

Marion,dus je hebt een troste zoon die pinguins uit mag delen.

Voor de rest iedereen een fijne dag gewenst.

Zo meiden, gelukkig alles is hier goed gekomen!!! Waren wat problemen met mn uitkering, maar het is allemaal oke! De centjes gaan nu komen, dus…

Nou goed, de IS ligt er nog wel, aan de gang dan maar!!

Goeiemorgen!

**Pff zonet een poging gedaan om weer 's een stuk te fietsen op de hometrainer, viel dat ff tegen! Alweer een hele tijd niet gefietst dus moet er echt weer inkomen :frown: **
**Had trouwens laatst van die flesjes gehaald van O*timel waarvan ze zeggen dat je er minder honger van krijgt. Nou heb nog nooit zo’n honger gehad 's avonds, bij mij dus geen succes. **

Vandaag heerlijk een vrije dag (wat zeg ik, ben vrij tot vrijdag, wordt écht tijd voor een andere baan, ik ben het vrij zijn zat wat misschien raar klinkt maar ik wil aan de slag!) Dus zodadelijk alle jobsites maar weer 's langs.

**Tot later! **

goood morning!!

met mij alles redelijk ok. katers heb ik nooit zo last van, in turkije en GC heb ik wel geleerd om veel water tussendoor te drinken. was vergeten te vertellen dat we ook pizza besteld hadden met extra knoflooksaus (ik zat daarna alleen in n coupe in de trein…hoe kan dat nou??) dus had al een fles naast mn bed staan. heb nog ff in bed de dvd serie van coupling gekeken, van mn broer geleend. das zeg maar de engelse friends alleen dan gaat het alleen maar over sex…echt zo gelachen. dus geen kater maar wel vreselijke buikpijn…kon me ineens weer herinneren wat er ookal weer met baileys was, dat je er niet te veel van kon drinken…woeffsss…

allemaal weer een nieuwe werkweek voor de boeg??
ennuhm…beps, je hebt er 10…uhm…10 handdoeken of werkt het zo goed dat je maar liefste 10 haren hebt…:unibrow:

zo ff mn cappu naar binnen gieten en dan op de fiets, in de zon naar het werk, zal wel druk worden, nou ja…!!

Hahaha ja ik heb 10 pruiken denk ik Bloemmie!!!
Nee, ik heb witte, en ben nogal een doos met de IS, dus wil er genoeg hebben zodat ik niet halve ISjes hoef te draaien om de witte IS schoon te hebben…